فونیکسریمکسبهتام

عرضه سوزوکی فرانکس؛ نسخه کراس هاچ بک بالنو توسط راساموتور

مینی کراس اوور وارداتی سوزوکی به ایران را بشناسید

عصر خودرو- فرانس، کراس اوور ساب کامپکت و جمع و جور شهری وارداتی راسا موتور است که به نوعی می توان آن را نسخه کراس هاچ بک بالنو دانست که پیشتر توسط راسا موتور عرضه شده است.

مینی کراس اوور وارداتی سوزوکی به ایران را بشناسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷:۰۰
  • مینی کراس اوور وارداتی سوزوکی به ایران را بشناسید
  • مینی کراس اوور وارداتی سوزوکی به ایران را بشناسید
  • مینی کراس اوور وارداتی سوزوکی به ایران را بشناسید

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، طول این مینی کراس اوور تنها 4 متر و وزنش تنها یک تن است و از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی(با تکنولوژی 2 انژکتور برای هر سیلندر) با حداکثر توان 102 اسب بخار و حداکثر گشتاور 137 نیوتون متر نیرو می گیرد که این نیرو از طریق گیربکس 6 سرعته AT ساخت آیسین ژاپن به محور جلو منتقل می شود و مصرف سوخت ترکیبی این کراس اوور را به تنها 5.4 لیتر می رساند.

علت این مصرف سوخت ایده آل سیستم هایبرید خفیف یا Mild Hybrid در این خودرو است که از طریق یک موتور الکتریکی کوچک پشت موتور بنزینی میسر می شود و برای عملکرد این موتور در هنگام حرکت خودرو یک باتری لیتیوم یونی 12 ولت در زیر خودرو علاوه بر باتری اصلی زیر در موتور، قرار گرفته است. شتاب این کراس اوور به 11 ثانیه می رسد و تنها محصول رونمایی شده توسط راسا موتور به حساب می آید که با پلتفرم در دسته کراس اوورها قرار می گیرد.

از مهمترین امکانات رفاهی و ایمنی سوزوکی فرانکس می توان به دو کیسه هوای جلو، ورود و استارت بدون کلید، دوربین 360 درجه، نمایشگر 9 اینچی، تهویه اتوماتیک، بازیابی انرژی در ترمزگیری یا سراشیبی برای شارژ باتریها، هدآپ دیسپلی، تعویض دنده از پشت فرمان و ... اشاره کرد.

 

 

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط