فونیکسریمکسبهتام

تمدید فروش فوری لاماری ایما هیبرید

عصر خودرو- شرکت آرین پارس موتور طرح فروش فوری لاماری ایما HEV (هیبرید) را با موعد تحویل ۳۰ روزه تا سه شنبه ۲۲اسفندماه تمدید کرد.

تمدید فروش فوری لاماری ایما هیبرید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این خودرو از طریق سامانه عرضه خودروهای وارداتی به آدرس Saleauto.ir عرضه می شود.

     

    دوقلب برای یک لاماری

    لاماری ایما HEV از دو پیشرانه انرژی می گیرد. پیشرانه بنزینی این خودرو از نوع 1.5 لیتری توربو با کد 4E15T ( متفاوت از پیشرانه 1.5 لیتری نسخه بنزینی) است که حداکثر توانش به 168 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن به 280 نیوتون متر می رسد. موتور الکتریکی این خودرو حداکثر توان 174 اسب بخار و حداکثر گشتاور 300 نیوتون متر را ارائه می کند و نحوه عملکرد این دو موتور در کنار هم به صورت های تمام الکتریکی، موازی و سری است که بسته به شرایط مختلف، موتور بنزینی یا در مدار حرکتی قرار می گیرد یا فقط وظیفه شارژ باتری های 2 کیلووات ساعتی را بر عهده دارد. گیربکس این خودرو به نوعی تنظیم کننده نحوه همکاری موتور بنزینی و الکتریکی است . گفته می شود که قوای محرکه الکتریکی این خودرو از سیتروئن به عاریه گرفته شده و تغییراتی در آن ایجاد شده است. این کراس اوور 4.5 متری با فاصله بین دو محور حدود 2.7 متر از سیستم تعلیق مولتی لینک روی محور جلو و سیستم تعلیق چند اتصاله برای محور عقب بهره می برد که به دلیل مستقل بودن هر دو سیستم تعلیق، نوید سواری لذت بخش و همچنین مانورپذیر را می دهد. وزن خالص این نسخه جدید به دلیل اضافه شدن مجموعه باتری و موتور الکتریکی حدود 150 کیلوگرم نسبت به نسخه بنزینی افزایش پیدا کرده و 1700 کیلوگرم رسیده است. نوع باتری های این خودرو که در فضای بار 480 لیتری عقب آن قرار گرفته لیتیومی و به صورت مایع-خنک و مخزن مایع خنک سازی آن نیز در کنار باتری ها در کف فضای بار عقب قرار گرفته است.

    چقدر ایمن است؟

    این خودرو در بخش تجهیزات ایمنی به امکاناتی نظیر کیسه های هوای جلو، جانبی و پرده ای، ترمز پارک برقی ، کنترل الکترونیکی پایداری، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و کنترل سرعت در سراشیبی، ترمز کمکی الکترونیکی و ... مجهز شده است. این خودرو همچنین در تست تصادف سال 2021 میلادی با کسب حدود 90 درصد از کل امتیاز موفق به کسب 5ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP شده است.

    امکانات رفاهی :

    در بخش امکانات رفاهی لاماری ایما HEV آپشن های جدیدی نظیر ماساژور صندلی های جلو، تنظیم برقی هر دو صندلی جلو، در برقی عقب، دوربین 360 درجه، هشدار حرکت بین خطوط LDWS به چشم می خورد. این خودرو علاوه براین موارد به آپشن هایی نظیر نمایشگر لمسی 10.25 اینچی، نمایشگر 10.25 اینچی پشت فرمان، دوربین ثبت وقایع، حالت های استاندارد، Cozy و اسپرت فرمان برقی، حالت های اسپرت و اقتصادی رانندگی، ورود و استارت بدون کلید، سنسور نور، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، کول باکس، سانروف پانورامیک، هشدار نقاط کور BSD و هشدار برخورد از جلو مجهز شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط