فونیکسریمکسبهتام

در نشست خبری امداد خودرو ایران مطرح شد:

ارائه خدمات امدادی در کمتر از نیم ساعت انجام می‌شود

عصر خودرو:شرکت امداد خودرو ایران به‌عنوان بازوی امدادی گروه صنعتی ایران‌خودرو و دستیار امدادی گروه بهمن، کرمان موتور و مدیران خودرو است امروز بیستم اسفندماه نشست خبری را در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار کرد. در این نشست خبری سید عباس میرحسینی مدیرعامل این شرکت توضیحاتی را در خصوص اقدامات این شرکت در سال جاری و برنامه‌های آینده این مجموعه در سال ۱۴۰۳ را به خبرنگاران ارائه کرد.

ارائه خدمات امدادی در کمتر از نیم ساعت انجام می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» شرکت امداد خودرو ایران در اواخر اسفند 1378 در پی سیاست تکمیل زنجیره خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو تأسیس شد. این شرکت اکنون‌که در آستانه ورود به ربع قرن است در 31 استان کشور حضور دارد و با 10 دفتر منطقه‌ای و با بیش از 1500 امدادگر بیش از 200 هزار کیلومتر از جاده‌های کشور را با امدادگران متخصص و تجهیزات و ابزار مخصوص تحت پوشش قرار می‌دهد.

این مجموعه بزرگ که به‌صورت شبانه‌روزی در تمامی ایام هفته حتی در ایام تعطیل فعالیت می‌کند در هر شبانه‌روز به‌صورت میانگین به حدود 3هزار مشتری خدمات در محل ارائه می‌کند.
شرکت امداد خودرو ایران با میانگین کشوری 25 دقیقه از لحظه تماس، خدمات امدادی را به مشتریان ارائه می‌کند و تمامی قیمت‌ها بر اساس نرخ نامه مصوب سالانه محاسبه می‌شود. تمامی امدادگران این شرکت در ایساکو دوره گذرانده‌اند ضمن اینکه تمامی قطعات و لوازم مورداستفاده در این مجموعه نیز از اجناس شرکتی بوده و باقیمت مصوب عرضه می‌شود.
مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران با انتقاد از وضعیت امداد خودروهای غیرمجاز گفت: بعضاً مشاهده می‌شود که در شهر و جاده، امداد خودروهای غیرمجاز با ارائه خدمات غیراستاندارد و با دریافت اعداد بالا باعث متضرر شدن مشتریان می‌شوند. وی افزود: برای رفع این مشکل تصمیم گرفته شد تا آزادراه‌های اصلی کشور طی قراردادی به‌صورت انحصاری توسط امداد خودرو ایران سرویس داده شوند. اولین بزرگراهی که به فعالیت در این شرکت در آن آغاز شد اتوبان غدیر است و بعدازآن جاده تهران شمال به لیست اضافه خواهد شد. وی افزود: اگر این قراردادها مثمر ثمر واقع شود احتمالاً برای گام بعدی جاده امام رضا از تهران تا مشهد به این لیست اضافه خواهد شد.
وی با اشاره به این موضوع که شرکت امداد خودرو ایران بیش از یک‌میلیون مشترک دارد گفت: مشتریان می‌توانند برای درخواست امداد به‌جز حصول تماس با سر شماره 096440 از طریق سایت امداد خودرو ایران، اپلیکیشن ایساکو و همچنین اپلیکیشن بسپار نیز استفاده کنند.

شرکت امداد خودرو ایران در راستای تکمیل مجموعه خدمات به مشتریان محترم و به دنبال استقبال هم‌وطنان عزیز از خدمات کارت اشتراک امداد سیار، اقدام به ارائه مجموعه کاملی از خدمات امدادی از قبیل خدمات ارتباطی،  خدمات عمومی امدادی،  امداد سریع،  امداد پلاس،  امداد گلس، سرویس­ در محل (AUTOCLICK)، حمل خودرو، امداد سوییچ و انتقال سرنشینان می‌کند.

نوشته: روزبه نوروزیان / عکس: اعظم صباغ

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
      آرشیو