فونیکسریمکسبهتام

طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر برون‌شهری

فروش نقدی با تحویل فوری «ون وانا» با پلاک عمومی

عصر خودرو- ایران خودرو دیزل از آغاز فروش نقدی با تحویل فوری محصول ون وانا با پلاک عمومی، با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خبر داد.

فروش نقدی با تحویل فوری «ون وانا» با پلاک عمومی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس- ایران‌خودرو دیزل با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌های کشور، در راستای تامین نیاز مشتریان و با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر بین‌شهری، فروش محصول ون وانا با پلاک عمومی را از پنج‌شنبه 24 اسفندماه 1402 آغاز می‌کند.
    به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل، بر این اساس طرح، فروش نقدی با موعد تحویل فوری ون وانا 3TZ با پلاک عمومی مدل 1402 از ساعت 10 پنج‌شنبه 24 اسفندماه 1402 به‌صورت اینترنتی و صرفا از طریق سایت فروش رسمی شرکت به نشانی esale.ikd.ir انجام خواهد پذیرفت.
    جزییات و شرایط فروش متعاقبا در بخش‌نامه‌های فروش شرکت اعلام خواهد شد.
    ون وانا ایران خودرو دیزل پرفروش‌ترین ون بازار ایران است که به موتور 150 اسب بخاری 3TZ با تکنولوژی TOYOTA و استاندارد آلایندگی یورو پنج مجهز است.
    از جمله دیگر امکانات این محصول می‌توان به سیستم TPMS (نمایش دهنده فشار باد تایرها)، دریچه خروج اضطراری از سقف، کولر و بخاری (جلو و عقب کابین بصورت مستقل) و ترمز دومداره هیدرولیکی، جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای مجهز به EBD (سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز)، ABS (سیستم ترمز ضد قفل) و ESP (سیستم کنترل الکترونیکی پایداری) اشاره کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط