فونیکسریمکسبهتام

رکورد تولید سالانه شرکت ایران خودرو دیزل شکسته شد

عصر خودرو- ایران خودرو دیزل با تولید ۱۸۰۵۸ دستگاه انواع محصول تجاری در سال ۱۴۰۲ از شکستن دوباره رکورد تولید سالانه تاریخ ۶۴ ساله خود خبر داد.

رکورد تولید سالانه شرکت ایران خودرو دیزل شکسته شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایران خودرو دیزل، دکتر محمدحسن محمدزاده مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اعلام این خبر خاطرنشان ساخت که این موفقیت مطمئنا مرهون تلاش‌ها و زحمات تمامی کارکنان به‌ویژه مهندس توسلی‌مهر مدیرعامل قبلی شرکت است که سهم بزرگی در کسب این موفقیت دارند و جا دارد از تمامی زحمات ایشان قدردانی کنیم.

    دکتر محمدزاده افزود: با پشت سر گذاشتن رکورد تولید سالانه قبلی که مربوط به سال گذشته بود، موفق به دستیابی به رقم تولید 18058 دستگاه شدیم تا شاهد ثبت رکورد تولید سالانه جدید در تاریخ 64 ساله شرکت ایران خودرو دیزل باشیم.
    مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل تصریح کرد: 18 هزار و 58 دستگاه محصول تجاری تولید شده در سال 1402 شامل تولید 6672 دستگاه انواع کامیون باری و کمپرسی، 3960 دستگاه انواع کامیون کشنده، 1448 دستگاه کامیونت، 500 دستگاه انواع اتوبوس،2352 دستگاه ون و 3126 دستگاه انواع وانت پیکاپ است.

    دکتر محمدزاده خاطرنشان کرد: با این میزان تولید، شرکت ایران خودرو دیزل موفق شده با تولید نزدیک به 5 برابری محصول کامیونت نسبت به سال گذشته، رکورد جدید تولید این محصول را به ثبت برساند و در عین حال در دو محصول ون و پیکاپ نیز شاهد ثبت دو رکورد تولید جدید هستیم.

    ثبت هفت رکورد جدید در حوزه فروش ایران خودرو دیزل
    مدیرعامل ایران خودرو دیزل همچنین با اشاره به آمار فروش این شرکت در سال 1402 از ثبت هفت رکورد جدید در حوزه فروش این شرکت خبر داد و خاطرنشان ساخت: در سال 1402 شاهد ثبت رکورد جدید فروش خالص تاریخ ایران خودرو دیزل، رکورد جذب نقدینگی، رکورد تحویل ماهانه، رکورد تحویل سالانه، رکورد تعداد اخذ پلاک و رکورد سهم فروش خالص نمایندگی‌های شرکت بوده‌ایم.
    وی تصریح کرد: آمار تحویل ماهیانه شرکت ایران خودرو دیزل در دی‌ماه به رقم بی‌سابقه 2330 دستگاه رسید که رکورد جدیدی در این زمینه به حساب می‌آید در عین حال تا پایان روز 24 اسفندماه به تعداد تحویل 16879 دستگاه رسید‌یم که این میزان تا پایان سال از رقم 17 هزار دستگاه گذر خواهد کرد.
    محمدزاده همچنین افزود: با توجه به برنامه تولید 24 هزار دستگاهی سال 1403 و تامین و تدارک و برنامه‌ریزی انجام شده، به حول و قوه الهی و با همت تمامی کارکنان شرکت خودرو دیزل به دنبال محقق کردن آن و ثبت رکورد جدید تولید سالیانه در سال 1403 خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط