فونیکسریمکسبهتام

کشف خودروی قاچاق ۱۰ میلیارد تومانی در تهران

عصر خودرو- سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت تهران از کشف یک دستگاه خودروی قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان در تهران خبر داد.

کشف خودروی قاچاق ۱۰ میلیارد تومانی در تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سید علی میرموسوی با بیان اینکه طبق موضوع ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هر شخص که مرتکب قاچاق کالا و ارز و حمل و یا نگهداری آن شود، علاوه بر ضبط کالا یا ارز، به جریمه های نقدی محکوم می‌شود، گفت: خودروی قاچاق کشف شده در تهران برای مصارف خدمت‌رسان وارد کشور شده بود، اما فروشنده برای مصرف شخصی و غیر از مجوز وارداتی اقدام به فروش آن کرده بود.

    وی با بیان اینکه  ارزش ریالی این پرونده مبلغ 10.5 میلیارد تومان بر آورد شده، تصریح کرد: این کالا توسط بازرسین سازمان صمت کشف و ضبط و جهت رسیدگی  به مراجع قانونی تحویل داده شده است.

    سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا مراتب را از طریق سامانه 124.ir گزارش کنند و گفت: همچنین در اجرای طرح بازرسی و نظارت ایام پایانی سال و طرح نظارتی برخورد با کالاهای قاچاق از یک واردکننده لوازم یدکی خودرو بیش از 400 میلیون تومان کالای قاچاق محرز کشف شده است.

    به گفته این مقام مسئول طرح بازرسی و نظارت بر کالاهای قاچاق به‌ویژه لوازم یدکی خودرو در سطح استان در حال اجرا است و بازرسان این اداره کل با همکاری سایر دستگاه های اجرایی، انتظامی و امنیتی بر بازار عرضه این کالاها نظارت دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم