فونیکسریمکسبهتام

آپشن های ایمنی جدید برای لاماری در نسخه HEV

ایمنی بیشتر برای نسخه قوی‌تر و کم مصرف‌تر لاماری

عصر خودرو- لاماری ایما در جدیدترین نسخه تست های موسسه C-NCAP که با سخت گیری های فراوانی انجام می شود موفق به کسب هر ۵ ستاره ایمنی شده است.

ایمنی بیشتر برای نسخه قوی‌تر و کم مصرف‌تر لاماری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  امتیازات ایمنی این خودرو برای کلیت خودرو حدود 90 درصد و برای سرنشینان حدود 94 درصد بوده است و به دلیل طراحی با قوس های فراوان منجر به کسب یکی از بالاترین امتیازها برای برخورد با عابر پیاده شده است.

    این خودرو همچنین با طراحی ساختار استاندارد شاسی برای عدم انتقال ضربه به سرنشینان و مدیرتی جانمایی نقطه g صندلی ها کمترین آسیب ممکن در تصادفات را متوجه سرنشینان می کند و پلتفرم این خودرو به معنای واقعی، از نظر ایمنی با مهندسی قابل قبولی ساخته شده است.

     

    نسخه معمولی لاماری از 6 کیسه هوای جلو، جانبی و پرده ای بهره می برد و به ترمز پارک برقی EPB، اتوهلد، ESP، سیستم کنترل سرعت در سراشیبی HDC، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی HAC، هشدار برخورد از جلو FCW، ترمز کمک الکترونیکی HBA و BAS، سیستم کنترل فشار باد تایرها و فرمان برقی چند حالبته با قابلیت انتخاب حالت های Cozy، استاندارد و اسپرت مجهز شده است.

    حال در نسخه هایبرید یا HEV این خودرو علاوه بر تکنولوژی های ایمنی نسخه معمولی شاهد موارد تازه ای نظیر سه حالت تنظیم ترمز Cozy، اسپرت و استاندارد هستیم. این مدل همچنین با افزوده شدن رادارها به تکنولوژی های سیستم کمکی تغییر لاین LDWS، هشدار باز بودن در ها DOW، هشدار نقاط کور BSD و هشدار عبور ترافیک عقب RCTA مجهز شده است که سطح ایمنی این خودرو با سیستم های کمک راننده جدید را یک پله ارتقاء می دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط