فونیکسریمکسبهتام

قائم‌مقام معاونت بازاریابی و فروش شرکت زامیاد:

ارائه محصولات جدید در برنامه کاری زامیاد

عصر خودرو- محسن کریمی قائم‌مقام معاونت بازاریابی و فروش شرکت زامیاد در حاشیه ششمین دوره نمایشگاه پخش ایران در جزیره کیش توضیحاتی را در خصوص برنامه‌های آینده این شرکت به خبرنگار خودرو امروز ارائه داد.

ارائه محصولات جدید در برنامه کاری زامیاد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » ، کریمی در ابتدا با اشاره به اهمیت کامیونت‌ها در صنایع پخش گفت: خانواده محصولات باراد که 3 محصول از 5.5 تن تا 9.5 تن را در دو مدل جای خواب‌دار و بدون جای خواب را شامل می‌شود پیش‌تر توسط این شرکت رونمایی شد. برنامه تولید این محصولات تا پایان امسال 1000 دستگاه خواهد بود.
    وی افزود: شرکت ایران کاوه نیز به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های زامیاد کاربری‌های متنوعی را برای این کامیونت‌ها و البته دیگر محصولات زامیاد ازجمله کامیونت های زد24، پادرا پلاس و پادرا پلاس لانگ ارائه می‌کند که این کاربری‌ها به‌صورت استاندارد و با گارانتی بر روی خودرو نصب می‌شوند.


    کریمی با تأکید بر اهمیت ساخت و نصب صحیح کاربری بر روی خودرو گفت: تمامی کاربری‌هایی که توسط ایران کاوه تولید و بر روی خودروها نصب می‌شوند علاوه بر اینکه به گارانتی خود خودرو آسیبی نمی‌زنند، خودشان هم شامل گارانتی مجزا می‌شوند اما بعضاً خریداران برای نصب کاربری به مراکز غیراستاندارد مراجعه می‌کنند که این موضوع علاوه بر خطرآفرینی می‌تواند باعث ابطال گارانتی خودرو نیز بشود.
    قائم‌مقام معاون بازاریابی و فروش زامیاد در خصوص علت حضور این شرکت در نمایشگاه صنعت پخش گفت: صنایع پخش یکی از اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین خریداران خودروهای تجاری سبک و نیمه سنگین هستند و به همین دلیل در این نمایشگاه پتانسیل‌های بسیار زیادی برای توسعه همکاری با شرکت‌های فعلی در این صنعت وجود دارد.
    همچنین وی افزود با توجه به ویژگی های فنی و قیمتی محصولات شرکت زامیاد و اهمیت قیمت تمام شده حمل کالا، محصولات شرکت زامیاد همواره مورد توجه شرکت های پخش بوده و در این راستا همکاری های خوبی تا کنون صورت پذیرفته است.


    وی در ادامه با تأکید مجدد بر این موضوع که کامیونت‌ها در صنعت پخش بسیار کاربردی هستند گفت: استفاده از وسایل نقلیه نیمه سنگین و سبک این فرصت را ایجاد می‌کند تا در یک بازه زمانی کوتاه چند نقطه متفاوت را تحت پوشش قرار دهند. کاربری‌هایی مثل یخچال، مسقف فلزی و مسقف چادری که ازجمله محبوب‌ترین کاربری‌ها در میان مشتریان هستند عمدتاً برای حمل کالاهای سریع مصرف ازجمله مواد غذایی و بهداشتی استفاده می‌شوند. 
    ششمین نمایشگاه پخش ایران از 18 تا 20 اردیبهشت‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد.

     

    کرمان موتوراکستریم