فونیکسریمکسبهتام

در حاشیه نمایشگاه خودرو تبریز عنوان شد:

خدمات امداد خودرو ایران به درب منزل می رسد

عصرخودرو: مدیرعامل امداد خودرو ایران در حاشیه هجدهمین نمایشگاه خودرو تبریز و در حالی که مسولان نمایشگاه با خاموش کردن چراغ ها مصاحبه وی را ناتمام گذاشتند از آغاز ارایه ۳ خدمت جدید به دارندگان محصولات ایران خودرو خبر داد.

خدمات امداد خودرو ایران به درب منزل می رسد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۳:۴۷

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» سید علی جعفری در ابتدا به جدیدترین محصول این شرکت یعنی نرم افزار موبایل امداد اشاره و گفت: این نرم افزار امکان ثبت موقعیت امداد خواه، ثبت درخواست و پیگیری امداد، دریافت صورتحساب و زمانبندی سرویس های دوره ای را دارد. البته به گفته او این نرم افزار در ابتدا برای کاربران سیستم عامل اندروید و سپس برای دارندگان محصولات اَپل قابل استفاده خواهد بود.

    وی در ادامه نیز به کاهش تماس، افزایش سرعت امداد رسانی، ارتباط مستمر با مرکز عملیات و اطمینان و نظارت بیشتر از روند فعالیت امدادی به عنوان بخشی از فواید استفاده از این نرم افزار اشاره کرد.

    مدیرعامل امداد خودرو ایران در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی خدمت گلدن سرویس اشاره کرد. به گفته او در این خدمت مشتریانی که به هر دلیلی نمی توانند به صورت حضوری به نمایندگی های ایران خودرو مراجعه و خدمات دریافت می کنند می توانند طی تماس به مرکز تماس امداد خودرو درخواست خدمت گلدن سرویس را ارایه کنند. در این سرویس کارشناس امداد بعد از اعزام به محل مورد نظر مشتری، خودرو را تحویل گرفته و پس از حمل توسط خودروسوار به یکی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو اقدام به انجام سفارش های مشتری می کند و سپس خودرو کارواش شده را به مشتری تحویل می دهد.

    گفتنی است وی قیمت این سرویس را حدود 120 هزار تومان عنوان کرد.

    رپید سرویس هم دیگر خدمت جدید امداد خودرو ایران بود که در هجدهمین نمایشگاه تبریز معرفی شد. به گفته مدیرعامل امداد خودرو ایران رپید سرویس به عنوان طرح ویژه برای خریداران محصولات ایران خودرو تا یک ماه بعد از تحویل خودرو برای ایجاد رضایت در بین مشتریان به صورت فوری انجام می شود. در این طرح در صورت بروز هرگونه مشکل بدون محدودیت ناوگان امداد خودرو ایران اقدام به رفع مشکل خودرو به صورت رایگان خواهد کرد.

    جعفری همچنین در این گفتگو به رونمایی از 2 کتاب در حوزه خدمات امدادی و مرکز تماس نیز اشاره کرد.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو