فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو تهران (۱۹)

ضربه‌گیر کمک خودرو TTC را بشناسید

عصرخودرو: اختراع ضربه گیر کمک فنر مانند سایر اختراعات دیگر در کره خاکی با یک اتفاق ساده رقم خورد.

ضربه‌گیر کمک خودرو TTC را بشناسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰:۴۸
  • ضربه‌گیر کمک خودرو TTC
  • ضربه‌گیر کمک خودرو TTC
  • ضربه‌گیر کمک خودرو TTC را بشناسید

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، در سال 1990 میلادی آقای جانگ ( بنیانگذار و مالک اصلی شرکت TTC کره جنوبی ) که در یک تعمیرگاه اتومبیل در حومه شهر بوسان مشغول کار بود از یک کمردرد مزمن رنج می برد، او روزانه می بایست سوار بر اتومبیل های مختلفی شده و آنها را جابه جا می کرد. ایشان همواره از تکان های مسیر که بر اثر نا همواری ها، چاله ها و سرکت گیر بود درد زیادی را تحمل می نمود. در همین ایام بود که ایده جالب و کاربردی ساخت یک وسیله مناسب برای جلوگیری از انتقال تکان های شدید به اتاق خودرو و سرنشینان، به ذهن او رسید و اقدام به ساخت نمونه‌های اولیه این ضربه گیر نمود که این اختراع استثنایی در طول 20 سال اخیر تغییر و ارتقاء یافته و هم اکنون با استفاده از فرمول خاصی از مواد پلی اورتان ساخته می شود که دارای کیفیت و مزایای متعددی است.

در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با فرزاد مهاجری ؛ مدیر برنامه ریزی و فروش شرکت کالا و سرویس، گفتگویی کوتاه انجام دادیم که در ادامه آن را مطالعه خواهید کرد :

به گفته مهاجری این قطعه حدود 3 سال است که به صورت رسمی وارد کشور شده و این شرکت به عنوان نماینده انحصاری شرکت TTC کره جنوبی در ایران اقدام به عرضه و فروش این محصول استثنایی می کند و حدود یک سال است که با شناخت و معرفی این محصول به مردم، استقبال خوبی نیز از این محصول شده است.

مدیر برنامه ریزی و فروش شرکت کالا و سرویس، در ادامه صحبت‌هایش افزود، ضربه‌گیر کمک‌فنر مزیت‌های متعددی داشته که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم :

1-جلوگیری از لرزش و تکان های شدید اتومبیل در جاده های ناهموار و سرعت گیر ها

2-کنترل بهتر اتومبیل در پیچ های تند و جلوگیری از انحراف شدید

3-کاهش زمان توقف و خط ترمز اتومبیل در زمان استفاده از ترمز ها ( کاهش تصادفات )

4-حفظ ارتفاع اتومبیل در هنگامی که از حداکثر ارتفاع آن استفاده می گردد

5-افزایش طول عمر کمک فنر ها به دو برار

6-افزایش طول عمر لاستیک ها به میزان 20%

7-کاهش خستگی راننده در مسافت های طولانی

طبق اعلام شرکت کالا و سرویس ( نماینده انحصاری شرکت TTC کره جنوبی ) این ضربه گیر موفق به دریافت استاندارد ها و گواهینامه های سخت گیرانه بین المللی از موسسه های معتبر در کشور های آمریکا، کره جنوبی و اکوادور شده است و بر روی خودرو هایی همچون فولکس واگن جتا، کیا اپتیما و هیوندای سانتافه نیز این قطعه ماه ها و سال های متعدد مورد تست و بررسی قرار گرفته و عملکرد مطلوب و بدون نقصی را در پایان این تست ها از خود به نمایش گذاشته است. طبق اعلام مدیران این شرکت تمرکز این کمپانی بر روی خودرو های SUV بوده که فقدان این قطعه در کراس اوور ها به شدت احساس می شود و در کنار تولیدات این شرکت جهت خودرو های شاسی بلند، برای خودرو های سواری، ون، و وانت نیز این ضربه گیر، تولید عرضه می گردد.

این قطعه چند؟

طبق اعلام کمپانی مادر ( شرکت TTC کره جنوبی ) استارت قیمت این قطعه در کشور های کره جنوبی و روسیه از 160 و 180 دلار بوده و در کشور های آمریکای جنوبی مانند برزیل نیز قیمت این محصول از 220 دلار شروع می شود. در کشور ما با توجه به عوارض گمرکی 22% و مالیات های واردات و قیمت 160 دلاری جهانی این محصول، طبق یک حساب و کتاب سر انگشتی این قطعه باید حدود 580 هزار تومان عرضه شود ولی در شرکت کالا و سرویس ( نماینده انحصاری شرکت TTC کره جنوبی در ایران ) این قطعه با قیمت پایه 450 هزار تومانی عرضه می‌شود . کالا و سرویس همچنین گارانتی یک ساله را برای این محصول به مشتریان ارائه می‌کند.

کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
      آرشیو