فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو تهران (۲۱)

فناوری آلمانی در بازار قطعات یدکی ایران

عصرخودرو: نماینده شرکت Burg آلمان در ایران با عرضه طیف کاملی از محصولات این قطعه ساز معتبر، فناوری و کیفیت قطعات ساخت آلمان را به خریداران خودرو در ایران هدیه می کند.

فناوری آلمانی در بازار قطعات یدکی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱:۱۹

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، شرکت Burg آلمان، طیف کاملی از محصولات را در خط تولید خود دارد که در میان آن ها قطعاتی همچون پیستون، رینگ پیستون، اتصالات چرخ، قطعات سیستم تعلیق، یاتاقان، بخش های برقی موتور، سوپاپ و متعلقات آن، میل لنگ خودرو های سنگین، کمک فنر، مجموعه کلاچ، متعلقات سیستم خنک کننده خودرو و ... به چشم می خورد.

    این شرکت تمرکز ویژه ای بر کیفیت محصولات خود دارد و از این نظر توانسته نظر مشتریان را در بازار های بین المللی جلب کند و اکنون نیز قطعات این شرکت با برچسب "ساخت آلمان" در بازار قطعات یدکی خودرو در ایران عرضه می شود تا از این طریق مشتریان ایرانی بتوانند به قطعات با کیفیت دسترسی داشته باشند. تولیدات شرکت Burg طیف وسیعی از خودرو های موجود در بازار ایران را در بر می گیرد ضمن آنکه قطعات این شرکت از سوی خودروسازان بین المللی بر روی خودرو های تولیدی شرکت نیز نصب می شود و این شرکت همان کیفیت را بر روی محصولات عرضه شده در بازار قطعات یدکی خود نیز حفظ می کند تا با وجود قیمت بالاتر نسبت به نمونه های متفرقه موجود در بازار ایران، مشتریان با اطمینان از کیفیت و دوام قطعات اقدام به خرید آن ها کنند.

    کرمان موتوراکستریم