فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو تهران (۲۴)

نوسانات ارزی بزرگترین مشکل وارد کنندگان است

عصرخودرو: بازار قطعات یدکی خودرو های سنگین با وجود افزایش رقابت در سال های اخیر همچنان رونق دارد اما در این میان افزایش نرخ ارز که در روز های اخیر بار دیگر شاهد آن بوده ایم بزرگترین مشکل وارد کنندگان این قطعات است.

نوسانات ارزی بزرگترین مشکل وارد کنندگان است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳:۴۴

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، خدادوست صوفیانی، نماینده شرکت Sampa ترکیه در ایران ضمن اشاره به افزایش نرخ ارز در روز های گذشته و تاثیر آن بر فعالیت وارد کنندگان قطعات یدکی گفت:"مشتریان قطعات یدکی خودرو های سنگین همچنان بیش از هر چیز به کیفیت و دوام قطعات اهمیت می دهند و از این نظر با وجود آنکه در سال های اخیر برند های بی کیفیتی از کشور چین توسط وارد کنندگان به بازار عرضه شده است، مشتریان ما هنوز هم خرید قطعات با کیفیت و با قیمت بالاتر را به خرید قطعاتی که ارزان است اما کیفیت و دوام لازم را ندارد ترجیح می دهند. در این زمینه ما مشکل زیادی نداریم ولی تغییرات قیمت ارز در این چند سال به ما فشار زیادی وارد کرده است و هم اکنون هم افزایش نرخ ارز که در روز های اخیر بار دیگر آغاز شده است و توقف فروش ارز های معتبر مشکل اصلی ما است."

    خان لار، کارشناس فروش شرکت سامپا پارس، نماینده Sampa ترکیه در ایران نیز در زمینه محصولات عرضه شده توسط این شرکت در بازار ایران و علت استقبال خریداران از این محصولات گفت:" ما پیش از هر چیز تلاش کردیم ارزش هایی که مشتری به دنبال آن است را بشناسیم. مشتری قطعات یدکی قیمت مناسب، کیفیت خود، خدمات مناسب و در دسترس بودن قطعات را از فروشنده خواستار است و ما هم تلاش کردیم در این سال ها به همین سمت حرکت کنیم. قیمت محصولات ما کاملا رقابتی است و در این زمینه تعامل خوبی با تولید کننده داریم تا با حفظ کیفیت بتوانیم قطعات را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار دهیم. از سوی دیگر محصولات ما با گارانتی تعویض عرضه می شوند و در صورت بروز هر گونه مشکل، قطعه را تعویض می کنیم که این مسئله موجب اطمینان خاطر خریداران می شود ضمن آنکه شبکه فروش ما در کشور گسترده است."

    شرکت Sampa تولید کننده قطعات زیر بندی و لوازم چرخ خودرو های سنگین است و شرکت سامپا پارس از پنج سال قبل عرضه محصولات این شرکت ترکیه ای را در بازار قطعات یدکی ایران آغاز کرده است و تاکنون هم توانسته سهم مناسبی از بازار این قطعات در کشور کسب کند. این شرکت طیف کاملی از قطعات زیر بندی و لوازم چرخ خودرو را برای برند های معتبر اروپایی تولید می کند و هم اکنون محصولات این شرکت تمامی خودرو های سنگین اروپایی در ایران را پوشش می دهد.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو