فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو تهران (۳۲)

می توانیم برای اروپایی‌ها قطعه بسازیم

عصرخودرو: گروه های تولیدی پارس وحدت و آرایه ساز خودرو با برند های مجد ، Pbco ، تیناکو و آنی کو فعالیت خود را در زمینه تولید انواع قطعات خودرو از سال ۱۳۷۰ آغاز کرد.

می توانیم برای اروپایی‌ها قطعه بسازیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲:۵۴

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»،ذبیح الله قاسم پور مدیرعامل این مجموعه از فعالیت تیناکو در زمینه تولید انواع قطعات گیربکس های پژو 206 و پژو 405 خبر داد و افزود در آینده نزدیک گسترش تولیدات و آغاز تولید گیربکس های اتوماتیک را در برنامه داریم . به گفته قاسم پور برند "مجد" ؛ تولیدکننده قطعات برقی و سیستم های سوخت رسانی نیز هم اکنون از جایگاه قابل قبولی در از نظر کیفیت در بین مشتریان برخوردار است . قاسم پور تلاش برای ارائه بهترین کیفیت مبتنی بر استاندارد روز را اصلی ترین دلیل رضایت مشتریان از محصولات برند های این مجموعه عنوان می کند و معتقد است که طی بیش از 20 سال فعالیت این مجموعه صنعتی ، تبلیغ دهان به دهان مشتریان اصلی ترین دلیل گسترش فعالیت های گروه تولیدی پارس وحدت و آرایه ساز خودرو بوده است .

    قاسم پور در پاسخ به سوالی در زمینه افزایش کیفیت محصولات و تولیدات این مجموعه گفت : ما همواره تلاش داریم تا حضور قدرتمندی در نمایشگاه های داخلی و خارجی به خصوص در کشورهای اروپایی داشته باشیم و این موضوع از دهه 70 در برنامه‌های اصلی گروه ما قرار دارد و با همین حضور مستمر توانستیم از حدود 10 سال گذشته قرار داد همکاری بلند مدتی را با شرکت زاکس آلمان (جوینت ونچر) در راستای کیفی سازی محصولات و انتقال تکنولوژی به امضا برسانیم که البته این همکاری با شرکت زاکس همچنان ادامه دارد . قاسم پور کیفیت و استاندارد سازی قطعات را از اصلی ترین برنامه های آینده گروه های تولیدی پارس وحدت و آرایه ساز خودرو نام برد. وی در خصوص قیمت گذاری قطعات و نوسانات آن طی سال گذشته گفت : در طول یک سال گذشته علی رغم نوسانات نرخ ارز تلاش کردیم قیمت قطعات را ثابت نگاه داریم و در ادامه نیز برای ثبات قیمت ها تلاش خواهیم کرد . به گفته قاسم پور هم اکنون قیمت قطعات این شرکت حدود 30 الی 35 درصد از نمونه های فرانسوی ارزان تر است در حالی که با کیفیت مشابه به مشتریان عرضه می شود .

    قاسم پور معتقد است در صورتی که شرایط برای حضور این مجموعه در بازار اروپا فراهم شود ، می توانند قطعات را در هر سطح کیفی به تولید برساند و به کشور های اروپایی صادر کنند . آرایه ساز خودرو پیش تر سابقه صادرات قطعه به کشور های سوریه و عراق را نیز در کارنامه دارد و امیدوار است در آینده بازار های صادراتی خود را بیش از پیش گسترش دهد . این مجموعه صنعتی هم اکنون برخی از قطعات گیربکس را به صورت انحصاری تولید و روانه بازار می کند و به گفته مدیرعامل این شرکت حتی واردکنندگان چینی نیز نمی توانند این قطعات را در ایران عرضه کنند.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو