فونیکسریمکسبهتام

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان(۷)

شرایط خرید خودرو های تولید داخل باید برای مردم تسهیل شود

عصرخودرو: دکتر حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس در حاشیه نمایشگاه خودرو اصفهان گفت: شرایط خرید خودرو های تولید داخل باید برای مردم تسهیل شود.

شرایط خرید خودرو های تولید داخل باید برای مردم تسهیل شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵:۴۲

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، دکتر حسن کامران عضو کمیسیون اصل 90 و یکی از با سابقه ترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران روز گذشته در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو در گفت و گو با خبرنگار ما تسهیل شرایط در جهت خرید خودرو های ساخت داخل را از مهم ترین اولویت های بازار خودرو کشور عنوان کرد .

    به عقیده دکتر کامران وام های با مبالغ بالا و ساخت خودرو های با کیفیت با قیمت مناسب در کنار هم می تواند به تسهیل خرید خودرو توسط مردم کمک کند. کامران از سوی مردم اصفهان به عنوان نماینده ای همیشه در صحنه شناخته می شود که با حضور در برنامه های مهم این استان پای صحبت های مردم می نشیند و به امور مهم آن ها رسیدگی می کند .

    برگزاری نمایشگاه تخصصی خودرو همچنین فرصت خوبی بود تا به دور از سوالات اقتصادی و سیاسی کمی با حال و هوای خودرویی دکتر کامران اشنا شویم و در همین راستا از او پرسیدیم که این نماینده با سابقه مجلس شورای اسلامی چه خودرویی سوار می شود ، دکتر کامران در پاسخ گفت : پیش تر یک پژو 504 سفید رنگ داشتم که به دلیل فرسودگی توسط پلیس توقیف و راهی مراکز اسقاط شد و بعد از اسقاط یک پژو 405 با استفاده از شرایط تعویض خودرو های فرسوده خریدم اما وقتی مسئولان متوجه شدند من نماینده مجلس هستم اصرار داشتند که باید خودرو بهتری به من بدهند ولی با این حال قبول نکردم . 405 من تا کنون دو بار لاستیک ترکانده و یک بار هم دچار آتش سوزی شده است .

    شنیدن چنین اتفاقی از زبان یک نماینده با سابقه مجلس باعث شد تا پیگیر واکنش دکتر کامران در قبال این اتفاق شویم و پاسخ این نماینده مجلس چیزی نبود جز آنچه از یک نماینده صادق انتظار می رود .

    دکتر کامران در واکنش به این اتفاق که طی سال های گذشته دغدغه بسیاری دیگر از مالکان پژو 405 نیز بوده است در صحن علنی مجلس به وزیر وقت صنایع اخطار داده است و از او خواهان اصلاح و پیگیری این مشکل در پژو 405 شده است .

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو