فونیکسریمکسبهتام

مهندس وحیدزاده در جمع فرماندهان بسیج گروه سایپا:

زمینه رشد افراد متعهد باید بیش از پیش فراهم شود

عصرخودرو: مدیرعامل سایپایدک گفت: پایگاههای بسیج نقش مهم و موثری در رشد افراد متعهد و متخصص در سازمانها دارند و باید به گونه‌ای عمل شود که زمینه رشد افراد متعهد در جامعه بیش از پیش فراهم شود.

زمینه رشد افراد متعهد باید بیش از پیش فراهم شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، مهندس مصطفی وحیدزاده در سخنانی در جمع فرماندهان پایگاههای بسیج گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب ادامه داد: فرهنگ بسیج و شهادت یادآور سختی‌ها و سربلندی‌هاست؛ لذا باید به گونه‌ای عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.

    وی با تاکید بر انتقال فرهنگ بسیج به نسل‌های آینده، گفت: فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی باید بیشتر در محیط کار و زندگی رواج یابد و بسیج در این زمینه مسوولیت مهمی بر عهده دارد.

    مدیرعامل سایپایدک بسیج را برآمده از نیروی مردمی دانست و افزود: آنچه که ما را در مقایسه با دیگر کشورها متمایز می‌کند، برخورداری از نیرویی مردمی به نام بسیج است که همیشه یار و یاور نظام در مقاطع حساس بوده‌ است. به همین دلیل می‌توان گفت که بسیج یک الگوی پایدار برای سایر کشورهاست تا از نیروی مردمی برای غلبه بر دشمنان خارجی استفاده کنند.

    مهندس وحیدزاده در ادامه گفت: کشور ما از ظرفیت‌های بالایی در همه بخش‌ها برخوردار است و مردم ما هم نشان داده‌اند که قابل احترام هستند. مردم در مواقع سخت همچون دوران دفاع مقدس بهترین‌های خود را تقدیم نظام کرده‌اند و لازم است امروز از بهترین‌ها برخوردار باشند. این سرمایه مردمی، دارایی ارزشمند ماست که باید به خوبی از آن نگهداری کنیم.

    وی تاکید کرد: خوشبختانه در گروه خودروسازی سایپا بسیج حضوری فراگیر و فعال دارد و باید از ظرفیت های بسیج در جهت انجام کار شایسته به بهترین شکل بهره‌برداری کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط