فونیکسریمکسبهتام

در واکنش به مدیر عامل فیات کرایسلر

جنرال موتورز آب پاکی را ریخت

عصرخودرو: جنرال موتورز که سودآفرینی مناسبی داشته به فکر ایجاد اتحاد و شراکت نیست.

جنرال موتورز آب پاکی را ریخت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، مری بارا مدیر عامل جنرال موتورز آب پاکی را روی دست سرجیو مارچیونه ریخت و گفت جنرال موتورز به اندازه کافی بزرگ هست. مدیر عامل فیات-کرایسلر مدتی است که پیشنهاد ادغام یا اتحاد با یک غول خودروسازی مثل جنرال موتورز یا فورد را مطرح کرده است.

    جنرال موتورز آب پاکی را ریخت

    بارا در سخنرانی خود گفته است که جنرال موتورز باید در درون عملیات خودش به دنبال مقیاس اقتصادی و سودآفرینی باشد نه آن که از طریق شراکت به این اهداف دست یابد. بارا گفت: «ما فکر می کنیم که فرصت عظیمی در درون کسب و کار خودمان وجود دارد که با انجام یک سری اقدامات اثربخش، مثل رسیدن به مقیاس های اقتصادی می توانیم از آن بهره بگیریم ما همین حالا هم در بین سازندگان اوریجنال تراز اول صنعت خودرو به حساب می آییم... ما در وسط برنامه ایی دقیق و مشخص هستیم و نمی خواهیم تمرکز خود را از دست بدهیم.»

    ماه مارس مدیر عامل فیات کرایسلر پیشنهاد اتحاد با فورد یا جنرال موتورز را مطرح کرد و از «قابل انجام بودن به لحاظ فنی» صحبت به میان آورد.

    بیضی آبی [استعاره از لوگو و نشانه ی فورد]  هم علاقه ای به اتحاد با فیات کرایسلر ندارد. سخنگوی فورد در این زمینه واکنش نشان داده و گفته است: «ما هیچ برنامه ای جز برنامه ی فورد واحد One Ford plan در ذهن نداریم و برای تحقق آن کوشش می کنیم. با این برنامه می خواهیم محصولات سرآمد ارائه کنیم و نوآوری را در تمام بخش های کسب و کار متجلی کنیم».

    جنرال موتورز در سه ماهه اول 2015 موفق شد 945 میلیون دلار سود محقق کند که بهترین عملکرد از سال 2009 تا به حال است. این گروه خودروسازی در سراسر جهان هم ظرف سه ماه اول 2015 موفق به فروش 2.4 میلیون دستگاه شد که نسبت به تویوتا 2.52 میلیون و فولکس واگن با 2.49 مقام سوم فروش در جهان را از آن خود کرده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو