فونیکسریمکسبهتام

توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

کمپین «مواظب دوچرخه سواران و موتورسیکلت سواران باشید» راه‌اندازی شد

عصر خودرو : کانون جهانگردی و اتومبیلرانی امروز به طور رسمی کمپین «مواظب دوچرخه سواران و موتورسیکلت سواران باشید» را راه‌اندازی کرد.

کمپین «مواظب دوچرخه سواران و موتورسیکلت سواران باشید» راه‌اندازی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس،کمپین «مواظب دوچرخه سواران و موتورسیکلت سواران باشید» امروز به طور رسمی با حضور مسئولان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، شهرداری تهران و... راه‌اندازی شد.

    ایرجی، مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی امروز در مراسم راه‌اندازی این کمپین در محل کاخ نیاوران اظهار داشت: موضوع ایمنی، موضوعی است که همه جانبه باید به آن نگاه کرد و تنها وظیفه یک دستگاه نیست کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز به سهم خود این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

    به گفته وی کمپین «مواظب دوچرخه سواران و موتورسیکلت سواران باشید» طی یک سال گذشته در انگلیس و ایتالیا راه‌اندازی شده است و کانون جهانگردی ایران  نیز با حمایت فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، این کمپین را در کشورمان راه‌اندازی کرده است.

    مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تأکید کرد: در پی نام گذاری دهه حاضر با عنوان تلاش برای ایمنی راه‌ها از سوی سازمان ملل متحد و ابلاغ آن به سازمان‌ها و ارگان‌های بین‌المللی برای کوشش در مسیر انجام اقدامات لازم در راستای کاهش میزان مرگ و میر ناشی از سوانح رانندگی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز به عنوان عضو رسمی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) و با همکاری این فدراسیون برنامه‌های مختلفی در زمینه بهبود و توسعه فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و ایمنی تردد در جاده‌ها، در دست اجرا دارد.

    ایرجی با بیان اینکه از جمله این اقدامات راه‌اندازی کمپین «مواظب دوچرخه سواران و موتورسیکلت سواران باشید» است، گفت: در این کمپین 60 هزار برچسب به منظور الصاق بر روی آینه‌های جانبی خودروها، میان رانندگان اتومبیل‌های شخصی و عمومی توزیع می‌شود.

    وی تصریح کرد: این کمپین یک تلاش عمومی برای فرهنگ سازی و ایجاد حس همدلی و توجه در میان رانندگان خودرو نسبت به دوچرخه و موتورسیکلت سواران است.

     امروز به طور نمادین در کاخ نیاوران، مسئولان، برچسب‌های این کمپین را روی تعدادی از خودروها نصب کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم