فونیکسریمکسبهتام

در پیام هیأت مدیره بیمه پارسیان به سهامداران مشخص شد

۴۷ درصد از پرتفوی ۱۱۱۸ میلیارد تومانی حق بیمه پارسیان مربوط به شخص ثالث است

عصرخودرو: هیأت مدیره بیمه پارسیان در پیامی خطاب به سهامداران گفت: ۴۷ درصد از پرتفوی ۱۱۱۸میلیارد تومان حق بیمه مربوط به شخص ثالث است.

۴۷ درصد از پرتفوی ۱۱۱۸ میلیارد تومانی حق بیمه پارسیان مربوط به شخص ثالث است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، فرصت ارایه گزارشی از عملکرد و اقدامات شرکت طی سال 1393 و نیز برنامه‌های آتی شرکت فراهم شده تا با بهره‌گیری از حمایت و همراهی ارزشمندتان، فصلی نوین از حرکت به سمت تعالی هر چه بیشتر را آغاز نماییم.

    شرکت بیمه پارسیان (سهامی عام) در سال 1393 به منظور بهبود شاخص‌های مالی و عملکردی خود و در نتیجه، افزایش سودآوری برای سهامداران محترم، تلاش نمود با رویکردی نوین به حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید بپردازد.

    شرکت بیمه پارسیان توانست با عمال سیاست‌های مناسب و بهره‌گیری از نیروهای مجرب و کارآزموده صنعت بیمه در کنار نیروهای تحصیلکرده، با سربلندی و افتخار سال 1393 را سپری نماید و از لحاظ شاخص‌های کلان صنعت بیمه از جمله رشد مناسب پرتفوی و کسب پرتفوی بیش از 10 هزار میلیارد ریال نائل شود. در سال 1393 حق بیمه تولیدی مبلغ 11.182 میلیارد ریال می‌باشد که حدود 47 درصد آن مربوط به رشته بیمه شخص ثالث و مازاد و حوادث راننده و حدود 53 درصد آن مربوط به سایر رشته‌های بیمه‌ای می‌باشد. همچنین شرکت بیمه پارسیان در این بازه زمانی موفق به دریافت جوایز و گواهینامه‌های مختلفی شد که مهم‌ترین آنها کسب گواهی‌نامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای چهار سال متوالی، انتخاب به عنوان واحد پیشتاز بازار صنعت در جشنواره قهرمانان صنعت ب برای چهار سال، کسب تندیس و تقدیرنامه جشنواره ملی بهره‌وری برای چهار سال به عنوان تنها شرکت بیمه‌ای می‌باشد.

    دریافت تندیس برند برتر که براساس نظرسنجی‌های انجام شده توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان که به محبوب‌ترین برند در هر صنعت اعطا شده است، افتخاری دیگر برای بیمه پارسیان محسوب می‌شود که نشان از محبوبیت این برند نزد عموم مردم و مصرف‌کنندگان دارد.

    عملکرد و دستاوردها نشانگر آن است که بیمه پارسیان از جایگاه مناسبی در صنعت بیمه و اذهان عمومی مردم برخوردار است. از جمله عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت را می‌توان کیفیت مطلوب خدمات،تنوع محصولات و شبکه وسیع فروش در سطح کشور دانست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو