فونیکسریمکسبهتام

سرپرست پلیس راهنمایی رانندگی استان زنجان:

۵۰ درصد تصادفات در زنجان مربوط به موتور سیکلت است

عصرخودرو: سرپرست پلیس راهنمایی رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه از هر ۱۰۰ تصادف رخ داده در زنجان ۵۰ مورد به موتورسیکلت اختصاص دارد، گفت: موتورسیکلت در زنجان بیشترین وسیله درگیر در تصادفات است.

۵۰ درصد تصادفات در زنجان مربوط به موتور سیکلت است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، رمضان آفریدون به عدم رعایت قانون و مقررات از سوی موتورسیکلت سواران اشاره و اظهار داشت: موتورسیکلت سواران به دلیل رعایت نکردن مقررات ایمنی برای پلیس دردسرساز شده‌اند.
    وی با اشاره به اولویت‌های امسال پلیس راهنمایی رانندگی استان زنجان ابراز کرد: ایمن‌سازی موتورسیکلت سواران در اولویت نخست امسال پلیس راهنمایی رانندگی زنجان قرار دارد.
    سرپرست پلیس راهنمایی رانندگی استان زنجان به آموزش‌های لازم برای ایمن‌سازی موتور‌سواران اشاره و خاطرنشان کرد: این امر امسال نیز در 4 مرحله انجام می‌شود.
    وی با بیان اینکه موتورسواران باید بدانند که خود نیز وسیله محسوب شده و در مرحله اول جان خودشان در خطر است، عنوان کرد: رعایت نکات ایمنی و استفاده از کلاه ایمنی باید از سوی موتورسیکلت سواران مورد توجه قرار گیرد.
    آفریدون با اشاره به اینکه علت اصلی تصادفات درون شهری در زنجان ناشی از عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم است، خاطرنشان کرد: استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی یکی از مصادیق اصلی عدم توجه به جلو است.
    وی به ممنوع بودن استفاده از هندزفری در حین رانندگی اشاره و تاکید کرد: متاسفانه برخی‌ رانندگان بر این باورند که استفاده از هندزفری در حین رانندگی به جای گوشی تلفن همراه مجاز است در حالی که این امر ممنوع بوده و سبب عدم توجه به جلو می‌شود.
    سرپرست پلیس راهنمایی رانندگی استان زنجان با بیان اینکه بیشترین وسیله درگیر در تصادفات درون شهری در زنجان موتورسیکلت است، بیان کرد: این امر به گونه‌ای است که از هر 100 تصادف رخ داده 50 مورد به موتورسیکلت اختصاص دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط