فونیکسریمکسبهتام

دیالوگ تکراری این روزهای تاکسیرانان اصفهانی چیست؟

عصر خودرو: این روزها دیالوگ تکرای تاکسیرانان اصفهانی برای مسافرانی که قصد استفاده از سامانه هوشمند تاکسی را دارند این است که سامانه خراب است و کشمکش تاکسیرانان و مسئولان برای استفاده از این سامانه گویی قرار نیست به نتیجه برسد.

دیالوگ تکراری این روزهای تاکسیرانان اصفهانی چیست؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین در اصفهان، در حالی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر از نصب سامانه هوشمند تاکسی روی تمام تاکسی‌های شهر اصفهان تا پایان تابستان می دهد که تاکسیرنان اصفهانی هیچ علاقه ای به استفاده از این سامانه ندارند و هرگاه مسافری تمایل به استفاده از این سامانه دارد این بهانه تکراری را می شنود که " ببخشید دستگاه خراب است" و مشخص نیست که این سامانه های به اصطلاح خراب کی قرار است درست شوند.

    در واقع با وجود مزایایی که سامانه هوشمند تاکسی برای مسافران و بیشتر تاکسیرانان دارد، هنوز که هنوز است اغلب تاکسیرانان تمایلی به استفاده از این سامانه ندارند و به نظر می رسد تاکسیرانی اصفهان نتوانسته است در این زمینه به درستی فرهنگسازی کند و با وجود اصرار مسئولان مربوطه به این امر و بازرسی های موجود درواقع هنوز سامانه هوشمند تاکسی در اصفهان کاربردی ندارد.

    علیرضا صلواتی با اشاره به نصب سامانه هوشمند تاکسی روی تاکسی‌های اصفهان به فارس گفت: تاکنون 60 درصد از تاکسی‌های اصفهان به سامانه هوشمند تاکسی مجهز شده‌اند.

    وی با بیان اینکه تا پایان تابستان سال جاری نیز تمام تاکسی‌‌های اصفهان به سامانه هوشمند تاکسی مجهز می‌شوند، اضافه کرد: پس از نصب این سامانه روی تمام تاکسی‌ها، استفاده از سامانه هوشمند تاکسی نیز برای مردم اجباری می‌شود.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه همچنین به دنبال این موضوع نحوه محاسبه کرایه براساس سامانه هوشمند صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در حال حاضر نیز تاکسی‌هایی که به این سامانه مجهز شده‌اند، باید برای دریافت کرایه تاکسی از مسافران از این سامانه استفاده کنند.

    وی با اشاره به اینکه مرکز کنترل و نظارت تاکسی در سازمان تاکسیرانی در راستای کنترل و نظارت بر فعال بودن یا نبودن، خاموش بودن یا نبودن و استفاده از این سامانه توسط تاکسی‌ها فعالیت می‌کند، ادامه داد: ما با اجرای طرح استفاده از سامانه هوشمند در تاکسی‌ها درصدد رفع مشکل پول خرد به عنوان یکی از مشکلات اساسی رانندگان و مسافران بوده‌ایم.

    صلواتی تاکید کرد: همچنین به رانندگان تاکسی که سامانه هوشمند تاکسی را روی خودرو‌های خود نصب کرده‌اند، تسهیلات تشویقی اعطا می‌شود تا بخشی از هزینه‌های آنها جبران شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو