فونیکسریمکسبهتام

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

درباره حواله خودروهای والیبالیست‌ها و کشتی‌گیران طبق آیین‌نامه اقدام می‌کنیم

عصرخودرو: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به اینکه برای شطرنج طی سالیان سال زحمات زیادی کشیده شده، اما هنوز آنطور که باید شناخته نشده است.

درباره حواله خودروهای والیبالیست‌ها و کشتی‌گیران طبق آیین‌نامه اقدام می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سید نصرالله سجادی در پایان نشست مجمع سالانه فدراسیون شطرنج در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه وضعیت این فدراسیون که به حالت سرپرستی اداره می‌شود چه خواهد شد؟ گفت: فدراسیونی که به صورت سرپرستی اداره می‌شود با مشخص شدن فرآیند اداری آن زمان نیاز است تا زمینه برای انتخابات فراهم شود.

    سجادی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه رئیس مستعفی فدراسیون شطرنج حدود چهار ماه در این فدراسیون حضورنداشته است، آیا شما از این وضعیت مطلع بودید یا خیر گفت: یکی از دلایل کامبوزیا برای استعفا مشکلات شخصی بوده است همچنین این فدراسیون نایب رئیس و دبیر نیز دارد!

    معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه چرا ورزش استان تهران درسطوح مختلف ضعیف شده است و آیا برنامه‌ای برای آن دارید یا خیر؟ افزود: امیدواریم با مدیریت جدید ورزش استان تهران وضعیت ورزش این استان رو به بهبودی رود.

    وی درباره حواله خودروهای والیبال و همچنین پاداش قهرمانان کشتی نیز گفت: برابر آیین نامه اقدام می‌کنیم.
    دراین مجمع همچنین اعضا به مسایل و مشکلات مربوط به شطرنج دراستان‌های مختلف اشاره کردند و پیشنهاداتی برای بهبود توسعه ورزش کشور نیز مطرح شد. همچنین برخی از اعضا نسبت به واریز نشدن درآمد حاصل از اجاره اماکن ورزشی به هیأت استان‌ها انتقاد کردند.

    سجادی در این نشست با یادآوری اینکه طی تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون‌ها باید 10 درصد از اعتبارات فدراسیون شطرنج به صورت نقدی به هیأت‌های استانی از سوی فدراسیون تخصیص داده شود، درباره موضوع استعدادیابی که در دستور کار دفتر استعدایابی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای قرار گرفته است گفت: در سال جاری نیز تلاش گسترده‌ای برای کشف استعدادها در رشته‌های مختلف در سراسر کشور انجام خواهد شد.

    وی به نتایج خوب شطرنج‌بازان ایران در رده‌های سنی مختلف در سطح آسیا و جهان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه برای شطرنج طی سالیان سال زحمات زیادی کشیده شده، اما هنوز آن‌طور که باید شناخته نشده است.

    سجادی ادامه داد: با توجه به کسب موفقیت‌های شطرنج‌بازان ایرانی به ویژه در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان امکان استعدادیابی این رشته ورزشی نیز وجود دارد.

    محمدجعفر کامبوزیا هفته گذشته استعفای خود را از ریاست فدراسیون شطرنج به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که محمود گودرزی نیز با پذیرفتن استعفای وی سید امیر حسینی را به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج منصوب کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو