فونیکسریمکسبهتام

سرهنگ قلابی با ادعای کاهش جرایم تخلفات رانندگی کلاهبرداری می کرد

عصر خودرو : فردی به نام مسعود چندی قبل برای کاهش جریمه راهنمایی و رانندگی خود به پلیس راهور تهرانسر رفت. دراین‌بین فردی که خود را «سرایی» معرفی کرد نزد وی رفت و مدعی شد فردی به نام «پناهی» را که سرهنگ بازنشسته ناجا است می‌شناسد و او می‌تواند خلافی‌ها را کم کند.

سرهنگ قلابی با ادعای کاهش جرایم تخلفات رانندگی کلاهبرداری می کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، مسعود این پیشنهاد را قبول کرد و پناهی به وی گفت از طریق ارتباطی که با همکاران قدیمی‌اش دارد، می‌تواند مبلغ خلافی را کم کند؛ اما نصف میزان تخفیف گرفته‌شده را به عنوان دستمزد دریافت می‌کند. مسعود که با این ترفند فریب خورده بود، نزد پلیس رفت و علیه سرهنگ قلابی شکایت کرد.

    او گفت: «متهم حدود یک ساعت بعد از توافق، نزد من آمد و گفت مبلغ جریمه یک‌میلیون‌و ٩٢٥هزار تومان است که این مبلغ را به مبلغ ٥۰۰ هزار تومان تقلیل داده است و مبلغ ٢٥۰ هزار تومان وجه نقد را به‌صورت نقد از من دریافت کرد و رفت. پس از دقایقی با برگه عدم خلافی نزدم برگشت و من نیز با مشاهده فیش صادره، ٧٥۰ هزار تومان بابت دستمزد او پرداختم؛ ولی بعد از چند روز هنگامی‌که مجددا پرینت خلافی گرفتم، مشاهده کردم مبلغ خلافی کاهش پیدا نکرده است». مأموران بعد از اطلاع از این کلاهبرداری، تحقیقاتی را آغاز و متهمان را دستگیر کردند.

    سرهنگ سیدجعفر حسینی، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: متهمان با استقرار مقابل ستادهای ترخیص و مراکز رسیدگی به اعتراض تخلفات رانندگی تهران بزرگ و استان البرز، ضمن شناسایی صاحبان خودروهایی که اغلب آنها دارای جرائم بالای یک میلیون تومان بودند و بعضا خودروهایشان به‌همین‌دلیل توقیف و به پارکینگ هدایت شده بود با جعل عنوان سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی و عناوینی چون سرهنگ پناهی، سرهنگ دهقانی و... با ارائه برگه گواهی عدم خلافی جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند. این مقام انتظامی افزود: تاکنون ١١نفر از شکات متهمان را شناسایی و شکایت خود را مطرح کرده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو