فونیکسریمکسبهتام

وجود قطعات تقلبی تهدید بزرگ برای سرنشینان خودرو است

عصر خودرو : مهندس وحیدزاده تاکید کرد: سایپایدک در حرکتی جدید به این استراتژی نائل گردیده که با توجه خاص به انتظارات مشتریان، بسته‌های مختلف خدماتی تهیه و در اختیار مشتریانش قرار دهد تا بهترین خدمات را به مشتریان گروه خودروسازی سایپا ارائه کند.

وجود قطعات تقلبی تهدید بزرگ برای سرنشینان خودرو است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مدیرعامل سایپایدک اظهار داشت: وجود قطعات تقلبی در بازار، یک تهدید بزرگ برای سرنشینان خودرو به شمار می‌رود. ما انتظار داریم تا سازمان‌های مسؤول، نظارت بیشتری بر مبادی ورودی واردات قطعات خودرو به بازار کشور داشته باشند و قطعا ما باید در این مسیر همراه آنها هستیم.

    مهندس مصطفی وحیدزاده که در آیین اهدای جایزه طرح اصالت قطعه سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: خدمات پس از فروش، ضامن بقا و ارتقاء هر واحد تولیدی در دنیای امروز است و برندهای برتر در حال حاضر در دنیا استراتژی خاصی برای خدمات پس از فروش دارند.

    وی ادامه داد: چالش امروز در خدمات پس از فروش، برآوردن انتظار مشتریان است؛ مشتریانی که انتظارات آنها بر اساس اطلاعات جهانی شکل گرفته و در خریدهای متفاوت کالاها انتظار بیشترین خدمات را دارند. بازار خدمات پس از فروش خودرو در کشور، حاصل دوره‌های متفاوت و سنجش‌های متعدد از دیدگاه مشتریان این محصول در کشور است.

    مهندس وحیدزاده تاکید کرد: سایپایدک در حرکتی جدید به این استراتژی نائل گردیده که با توجه خاص به انتظارات مشتریان، بسته‌های مختلف خدماتی تهیه و در اختیار مشتریانش قرار دهد تا بهترین خدمات را به مشتریان گروه خودروسازی سایپا ارائه کند.

    وی افزود: سایپایدک به عنوان یکی از شرکت‌های پیشتاز در عرصه مسؤولیت‌های اجتماعی، همواره سعی دارد تا با ارائه خدمات متفاوت زمینه رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را فراهم آورد. سامانه پیامکی اصالت قطعه سایپایدک یک امکان جذاب برای مشتریان است که از طریق آن می‌توانند از اصالت قطعه هنگام خرید با خبر شوند.

    مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: ما نسبت به شرایط موجود مسؤولیم و باید همه توان خود را بکار بگیریم تا مشتری با خیال آسوده بتواند به قطعات اصلی خودرو خود دسترسی داشته باشد.

    مهندس وحیدزاده تاکید کرد: خوشبختانه برای اولین بار در صنعت خودرو و بر اساس یک زیر ساخت منسجم، یک قدم جدی از سوی سایپایدک برای شناسایی قطعات اصلی از غیر اصلی برداشته شد که ما آن را در فاز اول از طریق اطلاع‌رسانی و تبلیغات به مردم عزیز معرفی کردیم. امروز ما شاهد استقبال مشتریان از این امکان جذاب برای شناسایی قطعات هستیم و در ادامه همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با تمرکز بیشتر بر آن، مسؤولیت اجتماعی خود را در قبال مشتری به انجام برسانیم.

    مدیرعامل سایپایدک گفت: ما در ادامه سعی خواهیم کرد تا با رفع نواقص احتمالی این طرح و با اطلاع‌رسانی بیشتر به مشتریان، این اطمینان را به وجود بیاوریم که او به راحتی می‌تواند با مراجعه به شبکه نمایندگی‌های سایپا در سراسر کشور به قطعات اصلی دسترسی داشته باشد. قطعات اصلی ای که سلامتی خودرو و جان سرنشینان آنان را تضمین می‌کند.

    وی ادامه داد: سایپایدک برای معرفی این طرح با تاکید بر مسؤولیت‌های اجتماعی خود، هزینه زیادی را در خصوص اطلاع‌رسانی به مشتری از طریق سایت‌های خبری، جراید، تبلیغات روزنامه‌ای، پخش تیزر از طریق رسانه ملی و تبلیغات محیطی متحمل شده است و همه این فعالیت‌ها برای این است که ما وظیفه خود می‌دانیم تا به مشتری خدمت ارائه بدهیم؛ چراکه او را شریک اصلی خود می‌دانیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو