فونیکسریمکسبهتام

کویرتایر به‌عنوان واحد نمونه خراسان جنوبی معرفی شد

عصرخودرو: همزمان با هفته کار و کارگر،کویرتایر به‌عنوان واحد نمونه استانی در خراسان جنوبی از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انتخاب و معرفی شد.

کویرتایر به‌عنوان واحد نمونه خراسان جنوبی معرفی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، در آئین تجلیل از کارگران و گروه‌های کار نمونه استان خراسان جنوبی که با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت کار در قاین برگزار شد، لوح تقدیر واحد نمونه استان خراسان جنوبی به مدیر کارخانه به نمایندگی از سوی مدیرعامل شرکت اعطا شد.
    در لوح اهدایی از سوی سیدعلی اکبر طاهایی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خطاب به سید محمدحسین زینلی مدیرعامل شرکت آمده است: رشد و توسعه کشور مدیون تلاش گسترده کارگران خدومی است که استعداد،‌ دانش، تخصص و عمر گران‌بهای خود را سرمایه‌ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده‌اند.
    وی در ادامه آورده است: همت‌های بلند و اراده‌های محکم و استوار در مسیرهای پرفراز و نشیب، رسیدن به خودکفایی و استقلال و آبادانی ایران اسلامی را هموار می‌کند و بدون شک کارگران و کارآفرینان شریف این خطه از میهن با همه توان، نقش اثربخشی در رسیدن به این مهم ایفاء‌ کرده‌اند.
    در این تقدیرنامه ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته بزرگداشت مقام شامخ کارگر آمده است: انتخاب آن واحد تولیدی را به عنوان واحد نمونه استانی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
    همچنین در این مراسم یکی از گروه کارهای معرفی شده از سوی کویرتایر نیز به عنوان گروه کار نمونه استانی معرفی شد.
    این کارگروه به دلیل نوآوری و خلاقیت در طراحی نرم افزار کمیته طبقه بندی مشاغل از سوی وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت به عنوان نمونه در سطح استان انتخاب شد.
    این نرم افزارحسب نیاز کمیته طبقه بندی مشاغل و با توجه به استعلام انجام شده در سطح کشور از آنجایی که این چنین نرم افزاری در این حوزه وجود نداشت بنابراین طراحی و تدوین سیستم مکانیزه ای که بتواند نیازمندی‌های کمیته طبقه بندی مشاغل و همچنین منابع انسانی را برآورده سازد در کمیته مطرح و در این مورد این برنامه در بهمن 1390 آغاز به کار کرد و در سال 1392 این برنامه به پایان رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط