فونیکسریمکسبهتام

انتشار جزئیات جدید از پیشرانه W۱۲ فولکس‌واگن

عصر خودرو : پیشرانه ۱۲ سیلندر جدید فولکس واگن با یک سیستم تزریق سوخت جدید همراهی می شود که ترکیبی از سیستم تزریق سوخت مستقیم FSI آئودی و سیستم تزریق چند نقطه ای TMPI بنتلی است.

انتشار جزئیات جدید از پیشرانه W۱۲ فولکس‌واگن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸:۰۰
  • انتشار جزئیات جدید از پیشرانه W12 فولکس‌واگن
  • انتشار جزئیات جدید از پیشرانه W12 فولکس‌واگن
  • انتشار جزئیات جدید از پیشرانه W12 فولکس‌واگن
  • انتشار جزئیات جدید از پیشرانه W12 فولکس‌واگن

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران،  فولکس واگن اخیرا از پیشرانه جدید 6 لیتری W12 خود که در برخی از مدل های رده بالای این شرکت از جمله نمونه های منتخب آئودی، بنتلی و احتمالا نسل بعدی فیتون، بکار گرفته خواهد شد، رونمایی کرده است. پیشرانه W12 جدید فولکس واگن از یک جفت توربوشارژر سود می برد و توانایی تولید 600 اسب بخار نیرو در دور موتور 6,000 دور در دقیقه و 663 پوندفوت گشتاور در دور موتور 1,500 تا 4,500 دور در دقیقه را دارد.

فولکس واگن وعده داده است که یکی از مدل های مجهز به پیشرانه 12 سیلندر جدید این شرکت قادر خواهد بود در کمتر از چهار ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر در ساعت رسانده و در نهایت بیشینه سرعت 186 مایل در ساعت (300 کیلومتر در ساعت) را کسب کند.

پیشرانه 12 سیلندر جدید فولکس واگن با یک سیستم تزریق سوخت جدید همراهی می شود که ترکیبی از سیستم تزریق سوخت مستقیم FSI آئودی و سیستم تزریق چند نقطه ای TMPI بنتلی است. فولکس واگن به این نکته اشاره داشته که گردش روغن این پیشرانه مناسب برای استفاده خارج جاده ای است که به ظاهر حاکی از بکارگیری آن در خودرو شاسی بلند پیش روی بنتلی بنتایگا است.

از آن جایی که پیشرانه جدید فولکس واگن برای بکارگیری در مدل های رده بالا طراحی شده است دارای سیستم تعلیق پیشرانه تطبیقی پیچیده ای با دامپرهای هیدرولیکی است که از دیسک های الکترومغناطیسی برای خنثی سازی لرزش ها و حصول اطمینان از این که از محفظه پیشرانه خارج نمی شوند، سود می برد.

پیشرانه 6 لیتری جدید فولکس واگن کمتر از 250 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر تولید می کند که برای چنین حجمی رقمی شایسته توجه و کم محسوب می شود و به طور کامل با استانداردهای یورو 6 سازگار است. البته بهره‌وری سوخت نیز مد نظر قرار داشته و یک سیستم حرکت/توقف و یک سیستم غیر فعال کردن سیلندر که پیشرانه 12 سیلندر را به 6 سیلندر مبدل می کند بکار گرفته شده اند.

فولکس واگن اطلاعاتی درباره زمان عرضه پیشرانه 12 سیلندر جدید خود به بازار ارائه نکرده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم