فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین:

ترافیک در محور قزوین-کرج نیمه‌سنگین است

عصرخودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین گفت: هم‌اکنون ترافیک در محور قزوین-کرج نیمه‌سنگین است و رانندگان با سرعت مطمئنه در این محور حرکت کنند.

ترافیک در محور قزوین-کرج نیمه‌سنگین است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محمدرضا محمدی اظهار داشت: تا به این لحظه حادثه خاصی در محورهای استان گزارش نشده است و با توجه به قرارگیری دو روز تعطیلی پشت‌سر هم شاهد افزایش تردد‌ وسایط نقلیه در محورهای استان هستیم.
    وی با اشاره به ترافیک جاده‌ای در محورهای استان قزوین، اعلام کرد: هم‌اکنون ترافیک در محور قزوین-کرج نیمه‌سنگین است و رانندگان با سرعت مطمئنه در این محور حرکت کنند.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین تصریح کرد: در محورهای قزوین-رشت و قزوین-زنجان نیز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین و روان هستیم و تا به این لحظه در این محورها نیز شاهد حوادث رانندگی خاصی نبوده‌ایم.
    محمدی با اشاره به اینکه تردد در محورهای شهری استان با سهولت انجام می‌گیرد، عنوان کرد: در جاده‌های شهری استان نیز تردد خودروها به سهولت انجام می‌شود و مأموران راهنمایی و رانندگی همانند گذشته برای برخورد با رانندگان متخلف در این محورها مستقر هستند.
    وی به رانندگان توصیه کرد: به هنگام رانندگی باید صبر و حوصله را پیشه کرده و رانندگان با سرعت مطمئنه در جاده‌ها حرکت کنند.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین با اشاره به اینکه عمده تصادفات در جاده‌ها به دلیل عدم توجه رانندگان به جلو است، گفت: از رانندگان می‌خواهیم که به هنگام رانندگی از گوشی موبایل استفاده نکنند چراکه کوچک‌ترین غفلتی سبب به وقوع پیوستن حوادث ناگوار می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط