فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور گلستان خبر داد

اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‎سواران در گلستان

عصرخودرو: رئیس پلیس راهور گلستان از برخورد قاطع پلیس با موتورسیکلت‌سواران متخلف و اجرای طرح ساماندهی آنها در استان خبر داد.

اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‎سواران در گلستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، علی‌اصغر مهری گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و وجود اقتصاد کشاورزی در استان گلستان، سهولت در تردد و پایین بودن هزینه خرید باعث شده است استفاده از موتورسیکلت به ویژه برای اقشار کم‌درآمد در استان افزایش یابد.

    وی با اشاره به آمار بالای وقوع سوانح رانندگی با موتورسیکلت در استان گلستان تاکید کرد: در سال گذشته 50 درصد متوفیان و 57 درصد مجروحان موتورسیکلت‎سواران بودند که این آمار در کشور رشد بالایی دارد.

    رئیس پلیس راهور گلستان خاطرنشان کرد: عدم رعایت قوانین، بی‎توجهی شهروندان و استفاده از موتورسیکلت برای اعمال مجرمانه از معضلات مهم این گروه از کاربران ترافیک بوده که ساماندهی و کنترل بیشتر آنان توسط پلیس ضروری است.

    مهری تاکید کرد: در این راستا طرح ساماندهی موتورسیکلت‎سواران و برخورد قانونی و قاطع پلیس با موتورسیکلت‎سواران متخلف از ابتدای خردادماه سال جاری توسط پلیس راهور گلستان به اجرا گذاشته خواهد شد.

    وی هدف از اجرای این طرح را کاهش تلفات ناشی از تصادفات موتورسیکلت‎سواران و افزایش انضباط و ایمنی عبور و مرور در شهرهای استان اعلام کرد و افزود: به دلیل اهمیت موضوع و همچنین وجود حجم بالایی از موتورسیکلت در استان، این طرح تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

    رئیس پلیس راهور گلستان تصریح کرد: در این طرح ساماندهی موتورسیکلت‎سواران، ساماندهی و نظارت بر عملکرد پیک‎های موتوری، حفظ حقوق شهروندی، افزایش انضباط و ایمنی عبور و مرور و برخورد جدی با موتورسیکلت‎سواران متخلف در دستور کار ماموران پلیس راهور در استان قرار دارد.

    مهری در پایان گفت: برخورد جدی با تخلفاتی همچون عدم استفاده از کلاه ایمنی، ایجاد صداهای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف، انجام حرکات نمایشی و حرکت و توقف در پیاده‎روها در دستور کار ماموران قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو