فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس‌راه گیلان تاکید کرد

ضرورت استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی

عصر خودرو : فرمانده پلیس‌راه گیلان با بیان اینکه ۸۰ درصد تلفات موتورسواران در حوادث رانندگی به دلیل استفاده نکردن از کلاه ایمنی است، گفت: استفاده از کلاه ایمنی ضامن حفظ سلامتی موتورسواران است.

ضرورت استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، مهیار رستگاربا بیان اینکه تمام محورهای مواصلاتی گیلان باز است، اظهار کرد: تردد بدون محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان برقرار است.

    وی احترام به حقوق شهروندی را مورد تاکید رانندگان قرار داد و افزود: رانندگان برای ایمنی در رانندگی نسبت به حقوق یکدیگر احترام بگذارند و مقررات را رعایت کنند.

    فرمانده پلیس راه گیلان حوادث رانندگی برای موتورسواران را از اتفاقات روزمره در جاده‌های این استان ذکر کرد و گفت: روزانه موتورسواران به دلیل رعایت نکردن قوانین و عدم استفاده از کلاه با حوادث مواجه هستند و گاهی جان خود را از دست می‌دهند.

    وی با تصریح بر اینکه 80 درصد موتورسیکلت‌سواران بر اثر ضربات به سر و گردن در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند، خاطرنشان کرد: استفاده از کلاه ایمنی می‌تواند ضامن سلامتی آنها شود.

    رستگار با تاکید بر ضرورت توجه موتورسواران به استفاده از کلاه ایمنی یادآور شد: کلاه ایمنی می‌تواند از ضربات وارده به سر و گردن جلوگیری کند.

    وی رعایت سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی با موتور و خودرو را امری ضروری دانست و متذکر شد: امیدواریم رانندگان با رعایت ایمنی و مقررات از حوادث مرگبار جلوگیری کنند و شاهد اتفاق‌های تلخ در این زمینه نباشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط