فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل پارس خودرو :

مشکلات تأمین قطعات نیسان و تینا برطرف شد

عصر خودرو : مدیر عامل پارس خودرو با بیان اینکه هنوز در بخش تولید با شرکت رنو به نتایج مناسبی دست پیدا نکرده‌ایم، گفت: مشکلات تأمین قطعات تینا و گروه نیسان برطرف شد.

مشکلات تأمین قطعات نیسان و تینا برطرف شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، ناصر آقا محمدی از رفع مشکلات تأمین قطعات تینا و گروه نیسان خبر داد و اظهارداشت: اعمال تحریم‌های بین المللی باعث شده بود تا تأمین قطعات برخی از خودروها با مشکل روبه رو شود که خوشبختانه با مذاکرات متعدد این موضوع برطرف شد و خدمات پس از فروش این محصولات در حال انجام است.

    آقامحمدی در پاسخ به این‌که رییس شورای رقابت اعلام کرده با توجه به کاهش نرخ یورو قیمت برخی از خودروهای ارز‌بر باید ارزان شوند؟ اظهار کرد: خودروسازان عمدتا برای واردات قطعات CKD از ارز مبادلاتی استفاده می‌کنند که البته ارز مبادلاتی در سال جاری نیز افزایش قیمت داشته است. بنابراین از این ناحیه قطعا امکان کاهش قیمت وجود ندارد.

    وی در پاسخ به این‌که اصلاح قرار‌داد تولید تندر90 به کجا رسید، خاطر نشان کرد: مشغول مذاکره در این زمینه هستیم. هنوز قرار‌داد جدیدی منعقد نشده و طبق قرار‌داد قبلی ادامه می‌دهیم.

    مدیر عامل پارس خودرو با بیان این‌که هم‌اکنون روزانه 80 دستگاه تندر 90 و پارس تندر تولید می‌شود، تصریح کرد: با رنوپارس برنامه افزایش تولید در ماه‌های آینده را داریم به گونه‌ای که برنامه امسال تولید حداقل 60 هزار دستگاه پارس تندر و تندر 90 است.

    آقا محمدی در پاسخ به این‌که آیا تعهدات معوق تندر 90 به مشتریان تحویل شد؟ اظهار کرد: در دو ماهه ابتدایی امسال تولید این محصول خوب بود، بنابراین بخش عمده‌ای از تعهدات تحویل شده و فکر می‌کنیم با حفظ روند تولید فعلی تا سه تا چهار ماه آینده بقیه تعهدات نیز پاس شود.

    مدیر عامل پارس خودرو همچنین در پاسخ به این‌که مذاکرات با نیسان به کجا رسید و آیا تولید مدل جدید ماکسیما نیز در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: در حال حاضر با نیسان مذاکره می‌کنیم ولی تا به نتیجه رسیدن مذاکرات بین‌المللی باید صبر کنیم.

    وی با بیان این‌که هم در زمینه‌ی مدل‌های جدید ماکسیما و هم مدل‌های شاسی‌بلند که جایگزین قشقایی شود در حال بررسی هستیم، خاطر نشان کرد: در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات بین‌المللی به سرعت همکاری آغاز خواهد شد به گونه‌ای که پیش‌بینی می‌شود اوایل سال آینده محصول نیسان عرضه شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو