فونیکسریمکسبهتام

فولادگر در گفتگو با «عصرخودرو» ضمن ابراز نگرانی از شیوه همکاری سایپا با چینی ها تاکید کرد:

حداقل خودروهای چینی با کیفیت تولید کنید

عصر خودرو: رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: گزارش هایی که از سوی مدیر گروه خودروسازی ساپیا ارائه شده نشان می دهد که برای کیفیت و کمیت محصولات تولیدی این خودروساز اقدامات خوبی صورت گرفته است و امیدواریم این موضوع ادامه دار باشد و البته این گزارش ها فقط روی کاغذ نباشد و در عمل نیز شاهد این موضوع باشیم.

حداقل خودروهای چینی با کیفیت تولید کنید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹:۰۰

    حمید رضا فولادگر در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار «عصرخودرو» با بیان اینکه  گروه خودروسازی سایپا  از لحاظ کمی  عملکرد خوبی  داشته است، گفت: در بازدیدی که در دوماه گذشته از گروه خودروسازی سایپا داشتیم  تحولات خوبی در زمینه کیفی و کمی در این شرکت را شاهد بودیم.

    نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: با توجه به اینکه عمده تولید سایپاپراید است و این خودرو نیز از لحاظ کیفی و ایمنی در سطح  پایینی قرار دارد  بنابراین  باید در اولین فرصت این خودرو از رده خارج  و خودرو جایگزین آن مشخص شود، که البته به گفته مدیران این شرکت خودروسازی این موضوع در دستور کار قرار دارد.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با ابراز نگرانی از همکاری شرکت خودروسازی سایپا با چینی ها گفت: مسأله ای که باعث نگرانی نمایندگان و به خصوص اعضای کمیسیون صنایع و معادن  مجلس  شده همکاری سایپا با چینی ها برای تولید خودروهای جدید است . نمایندگان این  تذکر را به مدیران سایپا داده اند  که اگر قرار است خودرو چینی تولید شود باید انتقال تکنولوژی صورت گیرد و خودروهای با کیفیت این کشور را تولید و مونتاژ کنند.
    فولادگر با تاکید بر اجرای سیاست های کلی  اصل 44 قانون اساسی  تصریح کرد: لازم است که مدیریت این گروه صنعتی ضمن حرکت در مسیر خصوصی سازی، در خصوص پیشبرد اهداف اصل 44 قانون اساسی در خصوص ارتقا بخشی بر کیفیت محصولات تولیدی و نیز خدمات پس از فروش  و مسائلی از این دست از هیچگونه تلاشی دریغ نکند و امیدواریم که تغییر و تحولات اعمال شده در گروه خودروسازی سایپا  زمینه ارتقاء و رشد بیشتر این شرکت خودروسازی را فراهم آورد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو