فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های خوزستان:

گشت‌های کنترل نامحسوس در جاده‌های خوزستان فعال می‌شود

عصر خودرو : مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های خوزستان گفت: با آغاز دور نخست سفرهای تابستانه با هدف حفظ ایمنی جاده‌ای فعالیت تیم‌های کنترل نامحسوس در سطح استان خوزستان بیشتر می‌شود.

گشت‌های کنترل نامحسوس در جاده‌های خوزستان فعال می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مسعود مصدقی اظهار داشت: با آغاز دور نخست سفرهای تابستانه علاوه بر انجام اقدامات متداول، افزایش فعالیت برخی از اقدامات را شاهد خواهیم بود.

    وی افزود: راه اندازی تیم‌های کنترل نامحسوس، استفاده از ظرفیت همه دوربین‌های کنترل سرعت و ترغیب و تشویق مردم برای استفاده ازناوگان‌های عمومی از اقداماتی است که انجام خواهد شد.

    مدیرکل پایانه‌های حمل و نقل خوزستان با بیان اینکه کتابچه‌هایی برای اطلاع رسانی حقوق مسافر توزیع می‌شود، عنوان کرد: از مردم می‌خواهیم با برنامه سفر کنند و بی‌جهت سبب تردد مضاعف در راه‌های استان نشده و نیز نکات ایمنی را رعایت کنند.

    وی در باره تناسب سیستم‌های سرمایشی اتوبوس‌ها با طول مسیر بیان کرد: در برخی از راه‌های کوتاه اتوبوس‌های فاقد سیستم سرمایشی داریم که به دستور فرمانداری‌ها برای جلوگیری از به خطر افتادن اشتغال به آنان اجازه حمل و نقل داده شده به طوری که نرخ کرایه در اتوبوس‌های فاقد سیستم سرمایشی با دیگر اتوبوس‌ها متفاوت است.

    مصدقی عنوان کرد: 31 مجتمع ارائه دهنده خدمات رفاهی در مسیر راه‌های استان وجود دارد که ناوگان‌های عمومی مسافربری در طی سفر از آن‌ها استفاده می‌کنند به طوری که درصدد توسعه این مجتمع‌ها هستیم.

    وی با اشاره به سامانه پیامک 3000143 به منظور سهولت برقراری ارتباط مسافران، گفت: اگر گزارشی از تخلف و رفتار خطر آمیز راننده‌ای ارائه داده شود بر اساس کمیسیون ماده 11 در ابتدا با تذکر و در آخر با تعلییق اجازه رانندگی با راننده متخلف برخورد خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط