فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۰۰۲»

انتقاد عضو شورای شهر به عدم مدیریت در اعلام زمان تک‌نرخی شدن بنزین

عصر خودرو : عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اعلام تک‌نرخی شدن بنزین از سوی مسئولان گفت: در حالی این اتفاق صورت گرفته است که متأسفانه شاهد عدم مدیریت از سوی مسئولان برای اعلام این موضوع هستیم.

انتقاد عضو شورای شهر به عدم مدیریت در اعلام زمان تک‌نرخی شدن بنزین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، اقبال شاکری در جریان صد و پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت: روز گذشته تک‌نرخی شدن بنزین از سوی مسئولان اعلام شد که ایراد اساسی در تک نرخی شدن انرژی در این زمان وجود دارد.

    وی گفت: مشخص نیست که چرا مسئولان اصرار دارند که شوک‌های روانی چندباره‌ای را به مردم وارد کنند چرا که در ماه‌های گذشته شاهد افزایش تعرفه‌های مختلفی از جمله‌ آب، گاز، برق، آرد، نان و حمل و نقل بوده‌آیم.

    عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: مسئولان به صورت ناگهانی و چراغ‌خاموش افزایش تعرفه‌های انرژی را اعلام می‌کنند و این سؤال مطرح می‌شود که این شوک‌های روانی را چه کسی باید پاسخ دهد که آیا نمی‌شود به صورت یکباره و با مدیریت صحیح افزایش تعرفه‌ها را در یک زمان‌بندی مشخص و مناسب اعلام کرد.

    وی همچنین با اشاره به تک نرخی شدن بنزین گفت: در این خصوص نیز برخی از افراد سودجو اقدام به افزایش کرایه‌ها کرده‌اند و این در حالی است که شورای شهر به صورت دومین سال متوالی مواجه با این مدیریت ناصحیح از سوی مسئولان در خصوص افزایش تعرفه‌های انرژی شده است.

    شاکری گفت: اگر قرار است تعرفه‌های انرژی تغییر پیدا کند باید با مصوبه‌های شورا هماهنگ شود و آن را مدیریت کرد.

    عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به پروژه منطقه 22 (تصفیه‌خانه آب و فاضلاب) گفت: این پروژه در نوع خود بی‌نظیر است و مشکلات و گیرو دار این تصفیه‌خانه هفته گذشته و با تعامل با شرکت آب و فاضلاب و تلاش کمیسیون عمران برطرف شد.

    وی گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته از شنبه آینده زمانبندی این پروژه آغاز خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو