فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۰۱۴»

عرضه بنزین سوپر ۸۰۰ تومانی متوقف شد

خرید بنزین سوپر فقط ۱۲۰۰تومان

عصر خودرو : مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه براساس مصوبه دولت عرضه بنزین سوپر با قیمت ۸۰۰ تومانی متوقف شده است، گفت: بنزین سوپر از امروز صرفا با یک قیمت ۱۲۰۰ تومانی انجام می‌شود.

عرضه بنزین سوپر ۸۰۰ تومانی متوقف شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید ناصر سجادی درباره توقف عرضه بنزین با قیمت 800 تومان، گفت: براساس مصوبه دولت، امکان خرید بنزین سوپر صرفا با قیمت 1200 تومانی در جایگاه‌های سوخت وجود دارد و حتی آن دسته از افرادی که در کارت هوشمند سوخت خود دارای سهمیه بنزین 700 تومانی هستند، نمی‌توانند بنزین سوپر را با قیمت 800 تومان خریداری کنند.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام اینکه براساس مصوبه دولت، قیمت بنزین سوپر از امروز به صورت یک نرخی و با قیمت لیتری 1200 تومان در جایگاه‌های کل کشور عرضه می‌شود، در عین حال اظهار داشت: امکان خرید بنزین معمولی با قیمت 700 تومان برای خودروهای شخصی تا شهریور ماه امسال وجود دارد.

    این مقام مسئول با اشاره به ذخیره بیش از دو میلیارد و 100 میلیون لیتر بنزین 700 تومانی در کارت هوشمند خودروهای شخصی، اظهار داشت: روز گذشته به دلیل اجرای طرح یکسان‌سازی قیمت بنزین، متوسط مصرف این فرآورده نفتی با افزایش قابل توجهی روبرو شده است.

    سجادی با اشاره به افزایش قابل توجه مصرف بنزین و حتی پیش‌بینی عبور مصرف این فرآورده نفتی از مرز 80 میلیون لیتر در روز، بیان کرد: اما در روز شنبه تا دوشنبه هفته جاری، مصرف بنزین کشور عادی بوده و با افزایش قابل توجهی همراه نشده است.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین درباره واریز سهمیه بنزین آزاد با دو قیمت 1000 و 1200 تومان در کارت‌های هوشمند سوخت، توضیح داد: براساس نرم‌افزار سامانه هوشمند سوخت، باید در کارت‌های سوخت همواره یک سهمیه‌ای همواره واریز شود که این کار انجام شده است.

    این مقام مسئول تصریح کرد: براساس برآوردهای انجام شده، بیش از 98 درصد مردم ماهانه 100 لیتر بنزین مصرف نمی‌کنند.

    سجادی همچنین با بیان اینکه از ساعت 24 امروز (چهارشنبه _ ششم خرداد ماه) طرح یکسان‌سازی قیمت بنزین با حضور گسترده نیروهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سطح جایگاه‌های سوخت کشور با موفقیت و بدون حادثه‌ای انجام شده است، بر این اساس شامگاه گذشته جایگاه‌های سوخت کشور با تراکم قابل توجه خودروها روبرو بوده‌اند اما طرح یکسان‌سازی قیمت‌ها بدون هیچ‌گونه حادثه خاصی انجام گرفته است.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو