فونیکسریمکسبهتام

جای خالی اتوبوس‌ها در جدول رده‌بندی کیفی

عصر خودرو : در رد‌ه‌بندی کیفی خودروهای تولیدی در کشور گزارشی از وضعیت کیفی اتوبوس‌ها وجود ندارد.

جای خالی اتوبوس‌ها در جدول رده‌بندی کیفی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، گزارش تغییرات کیفی خودروهای داخلی به صورت ماهانه منتشر می‌شود با این حال در رده‌بندی کیفی فروردین ماه جای اتوبوس‌ها در این رده‌بندی خالی است.

    در این زمینه طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در فروردین ماه امسال هیچ خودرو تجاری مسافری (اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و میدل‌باس) در کشور تولید نشده است به همین دلیل گزارشی از وضعیت کیفی این محصولات وجود ندارد.

    در برخی ماه‌های سال گذشته نیز گزارشی از وضعیت کیفی اتوبوس‌های تولیدی در کشور منتشر نشد. در آن زمان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران دلیل عدم اعلام وضعیت کیفیت اتوبوس‌های تولیدی در کشور را، عدم همکاری اتوبو‌س‌سازان داخلی در این زمینه دانسته بود.

    این شرکت بازرسی اعلام کرده بود که تولیدکنندگان اتوبوس از همکاری برای بررسی وضعیت کیفی محصولات تولیدی خود خودداری کرده‌اند با این حال ابلاغیه‌ وزارت صنعت، معدن و تجارت به آن‌ها ارائه شده تا نسبت به همکاری برای بررسی وضعیت کیفیت محصولات خود اقدام کنند.

    در این شرایط طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در فروردین ماه امسال هیچ محصول تجاری مسافری تولید نشده تا همچنان جای اتوبوس‌ها در جدول رده‌بندی کیفی، خالی بماند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط