فونیکسریمکسبهتام

هم اندیشی سایپا با شرکت های زنجیره تامین

عصر خودرو : همزمان با ایام ولادت حضرت قائم (عج) جلسه هم اندیشی مدیران عامل شرکتهای قطعه ساز و زنجیره تامین سازه گستر سایپا با حضور مدیرعامل، اعضاء هئیت مدیره ، معاونین و تنی چند از مدیران این شرکت با هدف راهکارهای برون رفت از مشکلات برگزارشد.

هم اندیشی سایپا با شرکت های زنجیره تامین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، معصوم نجفیان مدیرعامل شرکت سازه گسترضمن قدردانی صمیمانه از همراهی صنعتگران عرصه قطعه سازی و ایثارگران عرصه تولید ملی بر اهتمام گروه خودروسازی سایپا در حمایت ازشرکتهای زنجیره تامین تاکید کرد.

    وی درادامه با اشاره به رشادت های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امسال مزین است به نام سال هم دلی و همزبانی که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری گردید که شاه کلید تولید ملی نیز چیزی جز این شعار نخواهد بود و شما عزیزان عرصه صنعت قطعه سازی با این رویکرد خواهید توانست با اقدامات ایثارگرانه تان صنعت خودروی کشور را به جایگاه متعالی هدایت نمایید.

    مدیرعامل سازه گستر حمایت از زنجیره تامین را جوهره وجودی سازه گستر دانست و گفت: شرکت سازه گستر همواره پذیرای شرکای تجاری خود و نخبگان صنعتی خواهد بود وبرای کاهش مشکلات علاوه بر اجرایی برنامه های عملیاتی تعریف شده حتما از نهادهای بالادستی جهت شرکت در جلسات هم اندیشی با نگاه حمایت از تولید ملی که دغدغه به حق مقام معظم رهبری و همواره مورد تاکید ایشان درتمامی دوره ها بوده دعوت بعمل خواهیم آورد.

    نجفیان تصریح کرد: دغدغه های صنعت قطعه سازی را درک می کنیم و حمایت از تولید ملی و بهبود فضای کسب و کار زنجیره تامین را از طریق بهره گیری توانمندهای تولیدکنندگان داخلی جهت تامین نیاز های صنعت خودروی کشور را پیگیری می کنیم.

    مدیرعامل شرکت سازه گسترسایپا با اشاره به اینکه رسیدن به توسعه و ارتقاء صنعتی مستلزم دستیابی به تکنولوژی و دانش روز است، تاکید کرد: صنعت قطعه سازی با توجه به فضای رقابتی برای توسعه باید به تکنولوژی های روز تجهیز گردد.

    وی با بیان اینکه موضوع تحریم ها درطی این سالها اثرات منفی بر تولید خودرو و زنجیره تامین داخلی داشت، اعلام کرد: با تدبیر دولت یازدهم شرایط و جو حاکم علی رغم مشکلات موجود برخودروسازی و به تبع آن قطعه سازی کشور بهبود یافته و انتظار می رود این روند ادامه داشته باشد.

    وی تاکید کرد: به طور قطع حمایت از صنعت قطعه سازی می تواند به بهبود شرایط خودروسازی کشور کمک شایان توجهی نماید و برگزاری چنین جلساتی درسطوح گوناگون تا حصول نتیجه مطلوب و ارتباط عمیق تر با شرکاء تجاری ادامه خواهد یافت.

    خاطرنشان می گردد در این نشست صمیمی هرکدام از فعالین صنعت قطعه سازی به بیان دیدگاهها و راهکارهای اجرایی درخصوص برون رفت از بحران پرداختند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو