فونیکسریمکسبهتام

اعزام ۸ دستگاه اتوبوس زائر به مرقد امام (ره)

عصر خودرو : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند با بیان اینکه هشت دستگاه اتوبوس به مرقد امام (ره) از بیرجند اعزام می‌شوند، گفت: به دلیل عدم فراهم‌آوری امکانات از ثبت‌نام جمع کثیری از مردم خودداری شد.

اعزام ۸ دستگاه اتوبوس زائر به مرقد امام (ره)
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، صفرعلی اسماعیلی شب گذشته در مراسم اعزام کاروان زائران مرقد امام خمینی (ره) از بیرجند اظهار داشت: در انقلاب شاهد چند مسئله٬ پدیده و شگفتی مهم هستیم که کمتر سابقه در گذشته‌ها دارد.

    وی ادامه داد: در بین مسلمانان غیر از رسول گرامی اسلام و ائمه٬ از 1400 سال گذشته شخصیت جامعی از نظر فکری٬ اعتقادی و عملی مشابه با شخصیت امام (ره) نداریم.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند گفت: بسیاری از نسل‌های گذشته در مراسمات مختلفی نشستند و عزاداری کردند٬ بعد از مدتی ثابت شد که اشک ریختن‌ها با تمام وجود بوده است و شعارها و نوحه خواندن تو خالی نیست، بلکه واقعی است.

    وی تصریح کرد: بیش از 200 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌ایم و برخی از خانواده‌ها بیش از سه شهید٬ آزاده و جانباز دادند٬ کمتر خانواده‌ای دیده می‌شود که در دفاع مقدس نقش نداشته باشند.

    اسماعیلی با بیان اینکه حضرت امام‌ خمینی (ره) در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر مورد احترام قرار می‌گیرد، بیان کرد: بعد از گذشت نزدیک به 30 سال در مراسم ارتحال بین یک میلیون و  300 هزار تا 2 میلیون زائر از ایران و کشورهای دیگر حضور دارند.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند اضافه کرد: مردمی که شاهد شخصیت امام (ره) بودند اگر سال‌های سال دیگر هم بگذرد یک ذره از ارادت مردم به امام (ره) کم نخواهد شد٬ ما افتخار می‌کنیم جزوی از ملت هستیم و رهبری همچون امام (ره) داشتیم و امروز افتخار می‌کنیم مقام معظم رهبری امام‌گونه این ملت و تمام ملت‌های اسلامی دیگر را راهنمایی می‌کنند.

    اسماعیلی با بیان اینکه هشت دستگاه اتوبوس به مرقد امام (ره) از بیرجند اعزام می‌شوند، افزود: به خاطر امکاناتی که فراهم نشد نتوانستیم جمع کثیری را ثبت‌نام کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو