فونیکسریمکسبهتام

معاونت فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد :

سیستم آنلاین یکپارچه خدمات پس از فروش زامیاد به بهره‌برداری رسید

عصر خودرو : سیستم آنلاین یکپارچه خدمات پس از فروش و اطلاعات مهندسی پایه زامیاد با اهداف، افزایش سرعت، ارتقا کیفیت و خدمات، به بهره‌برداری رسید.

سیستم آنلاین یکپارچه خدمات پس از فروش زامیاد به بهره‌برداری رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،حمید رضا درویش معاونت فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد با اشاره به چرایی و چگونگی پیاده‌سازی طرح یکپارچه‌سازی سیستم خدمات پس از فروش و سیستم اطلاعات‌پایه مهندسی بیان داشت: شرکت زامیاد در راستای ارتقاء و افزایش سطح استانداردهای حوزه فروش و خدمات پس از فروش خود بر مبنای ISQI، این طرح را با اهدافی همانند افزایش سرعت و ارتقا کیفیت در ارائه خدمات، توانمندسازی نمایندگان، ایجاد سیستم مدیریت داخلی نمایندگی‌ها، طرح‌ریزی و اجرا کرد.
    وی افزود: با اخذ مجوز خرید نرم‌افزار از سوی مدیرعامل در آذرماه سال گذشته و پیاده‌سازی آن بر مبنای توسعه سیستم بر روی پلتفرم تهیه‌شده، هم سو با به‌روزرسانی اطلاعات مهندسی با استفاده از دانش و تجربه گروه 14 نفری، متشکل از کلیه تخصص‌ها و زیرشاخه‌های فروش و خدمات پس از فروش مانند برنامه‌ریزی قطعات، فروش قطعات، تعمیرگاه، آموزش و... با صرف بیش از 2 هزار نفر ساعت کار مدیریتی،کارشناسی و آموزشی، سیستم یکپارچه خدمات و اطلاعات‌پایه مهندسی شرکت زامیاد جهت به‌روزرسانی و تعامل گسترده‌تر با نمایندگان سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.
    معاونت فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد به تشریح مزایای این طرح پرداخت و گفت: طرح جدیدی که در قالب سیستم مذکور در شرکت زامیاد اجرا و به بهره‌برداری رسیده است دارای قابلیت‌های فراوانی همچون افزایش سرعت پاسخگویی، مدیریت و ردیابی درخواست‌ها، امکان ارائه مشاوره فنی آنلاین در راستای بهره‌مندی از بستر سیستم اطلاعات‌پایه مهندسی، کدینگ قطعات، تسهیل در ارائه سرویس امداد سیار، ایجاد فضای مرکز تماس و ... است که با توجه به رویکرد بلندمدت این طرح، توسعه و گسترش همه‌جانبه آن را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.
    درویش با اشاره به تعامل و تساهل بیشتر شرکت زامیاد با نمایندگان در پی اجرا و بهره‌برداری طرح یکپارچه‌سازی سیستم خدمات پس از فروش و سیستم اطلاعات‌پایه مهندسی افزود: با اجرای این طرح ظرف سه ماه آینده سیستم بر مبنای پیشنهاد‌های ارائه‌شده از سوی نمایندگان به‌روزرسانی خواهد شد و امیدوارم در آینده نزدیک با گسترش بانک داده‌های کلیه نمایندگان زامیاد در سراسر کشور که با ثبت کلیه پذیرش‌ها اعم از فروش، گارانتی، وارانتی، اعمال سیستم کدینگ و... بتوانیم با همکاری یکدیگر رضایت‌مندی مشتریان شرکت زامیاد را هرچه بیشتر ارتقا دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو