فونیکسریمکسبهتام

انتشار فراخوان جایگزینی ۱۴۰ هزار تاکسی پایه گازسوز

عصر خودرو : فراخوان عمومی شناسایی و ارزیابی کیفی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران طرح جایگزینی ۱۴۰ هزار تاکسی فرسوده با تاکسی پایه گازسوز منتشر شد.

انتشار فراخوان جایگزینی ۱۴۰ هزار تاکسی پایه گازسوز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از شانا، شناسایی شرکتهای تولیدکننده، تأمین کننده و سرمایه گذار واجد شرایط در طرح quotation mark جایگزینی 140 هزار تاکسی فرسوده با تاکسی پایه گازسوز با پیمایش بالا quotation mark از طرحهای بند quotation mark ق quotation mark تبصره 2 قانون بودجه 93 کشور از سوی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور به نمایندگی از وزارت نفت آغاز شد.
    این طرح برای جایگزینی 140 هزار تاکسی فرسوده با تاکسی پایه گازسوز با حداقل 350 کیلومتر پیمایش با هر بار سوختگیری است که به ازای ورود هر دستگاه تاکسی جدید پایه‌گازسوز به ناوگان باید یک دستگاه تاکسی فرسوده اسقاط شود.
    ارزش سوخت صرفه جویی شده حاصل از این جایگزینی پس از صحه‌گذاری و تائید شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور در بازه‌های زمانی 6 ماهه به سرمایه‌گذاران پرداخت می شود.
    کل بازپرداخت به ازای 140 هزار دستگاه تاکسی پایه گازسوز در این طرح، 635 میلیون دلار است که مطابق با عملکرد (پیمایش) تاکسیهای صندوقدار تا سقف 3780 دلار و برای ون‌های پایه گازسوز تا سقف 7810 دلار یا معادل ریالی آن به نرخ رسمی اعلامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به سرمایه‌گذاران پرداخت می شود.
    مطابقت ویژگی تاکسیها با مشخصات فنی مورد تائید موجود در پایگاه اینترنتی شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت به نشانی www.ifco.ir، مطابقت موتور پایه گازسوز، مخازن سی ان جی و سیستم سوخت رسانی مطابق استاندارد روز سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان حفاظت محیط زیست، سطح استاندارد آلایندگی حداقل یورو 4 و ارائه 3 سال ضمانت محصول و 10 سال خدمات پس از فروش از حداقل شرایط برای متقاضیان است.
    اشخاص حقوقی که حداقل شرایط ذکر شده و توانایی و آمادگی شرکت در فراخوان را دارند، می‌توانند فرمهای استعلام ارزیابی کیفی را از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به نشانی www.ifco.ir یا پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به نشانی http://iets.mporg.ir دریافت کرده و فرمها را پس از تکمیل به همراه مدارک مستند و تقاضای کتبی، حداکثر تا پایان وقت اداری 45 روز کاری پس از درج نوبت دوم آگهی با ارسال به آدرس الکترونیکی Taxi@ifco.ir به دبیرخانه شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی، خیابان دانشور شرقی، پلاک 23، تحویل و رسید دریافت کنند و در صورت لزوم با شماره تلفن 88604778 تماس بگیرند.
    اعلام نتایج ارزیابی کیفی از طریق پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات http://iets.mporg.ir و حداکثر 4 ماه پس از آخرین مهلت دریافت پیشنهادها خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو