فونیکسریمکسبهتام

صدور ۴۵ پروانه بهره‌برداری در سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین

عصر خودرو : مسئول صدور پروانه سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری ۴۵ پروانه بهره‌برداری در این سازمان صادر شد.

صدور ۴۵ پروانه بهره‌برداری در سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، عباس حداد امروز در قزوین اظهار کرد: یکی از خدماتی که از سوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه می‌شود، صدور پروانه بهره‌برداری است.

    وی اضافه کرد: پروانه اشتغال به حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری با تاکسی مجوزی است که پس از طی مراحل مختلف برای مدت معین و در روز و سرویس مشخص و زمان و مکان معین توسط این سازمان صادر می‌شود.

    مسئول صدور پروانه سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به مراحل مختلف صدور پروانه تاکسیرانی ادامه داد: ثبت‌نام از متقاضی، امتحان ورودی مطابق با مفاد دستورالعمل امتحان که به تصویب شهرداری رسیده است، تحقیق در مورد صلاحیت اخلاقی و اجتماعی متقاضی، مصاحبه حضوری و صدور پروانه تاکسیرانی مطابق مقررات موضوعه توسط سازمان تاکسیرانی و در قبال گواهینامه معتبر رانندگی از مراحل صدور پروانه تاکسیرانی است.

    حداد مطرح کرد: تعداد پروانه تاکسیرانی از امتیاز سرویس‌های تاکسی شهری در هر شهر، با رعایت ضوابط مصوب شورای عالی ترافیک توسط شهرداری تعیین می‌شود.

    وی تصریح کرد: مدت اعتبار پروانه تاکسیرانی دو سال است که در صورت دارا بودن شرایط، هر بار تمدید آن برای دو سال دیگر توسط سازمان تاکسیرانی مجاز است.

    مسئول صدور پروانه سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به شرایط لازم برای دریافت پروانه تاکسیرانی گفت: داشتن حداقل 23 سال سن، داشتن حداقل گواهی پایان دوره ابتدایی یا گواهی نهضت سوادآموزی معادل آن برای افرادی که کمتر از 50 سال سن دارند و سواد خواندن و نوشتن برای افراد دارای بیش از 50 سال سن، داشتن برگ پایان خدمت و یا معافیت از خدمت وظیفه عمومی از جمله شرایط مورد نیاز برای دریافت پروانه تاکسیرانی است.

    حداد بیان کرد: دارا بودن گواهینامه معتبر رانندگی اتومبیل (ب2 )، داشتن تأهل، تابعیت جمهوری اسلامی، نداشتن سوء پیشینه و عدم اشتهار به فساد اخلاقی از دیگر شرایطی است که مدنظر قرار می‌گیرد.

    وی خاطرنشان کرد: ارائه گواهی صحت بدنی و فکری و عدم اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی، محروم نبودن از حقوق اجتماعی یا اشتغال به رانندگی از طرف مراجع ذی‌صلاح، التزام به رعایت شئون اسلامی و نداشتن شغل دیگر نیز برای صدور پروانه تاکسیرانی مورد نیاز است.

    مسئول صدور پروانه سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: بر اساس این شاخص‌ها و ملاک‌ها در اردیبهشت ماه سال جاری 45 پروانه بهره‌برداری در این سازمان صادر شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو