فونیکسریمکسبهتام

دبیر هیئت اتومبیلرانی استان قزوین:

رقابت‌های آفرود قزوین با حضور ۳ تیم خارجی برگزار می‌شود

عصر خودرو : دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین گفت: با مکاتبات صورت گرفته، حضور سه تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی آفرود استان قطعی شد.

رقابت‌های آفرود قزوین با حضور ۳ تیم خارجی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مجید کاکاوند  اظهار داشت: سه تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی اتومبیلرانی آفرود در استان قزوین قطعی شد.

    وی با اشاره به اینکه در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کشورهای همسایه حضور پیدا می‌کنند، بیان کرد: در حال حاضر سه تیم خارجی از کشورهای آذربایجان، ترکیه و ارمنستان برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

    دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین افزود: همچنین در این دوره از رقابت‌ها تیمی از استان قزوین و تیمی به عنوان تیم منتخب کشور شرکت دارند که به نمایندگی از ایران با رقیبان خود به رقابت می‌پردازند.

    کاکاوند با اشاره به اینکه تعداد ورزشکاران تیم اتومبیلرانی استان قزوین در این رقابت‌ها 10 نفر است، خاطرنشان کرد: استان به دلیل استفاده از امتیاز میزبانی، در این مسابقات یک تیم اعزام می‌کند که باید اتومبیلرانان استان قزوین از این ظرفیت استفاده کنند.

    دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین  در رابطه با مکان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی آفرود، افزود:  این رقابت‌ها در کلاس 3500 سیسی در شمال شهر قزوین برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه رقابت‌های بین‌المللی آفرود از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود، بیان کرد: به دلیل حضور تیم‌های خارجی در این رقابت‌ها، به طور قطع شاهد بالا بودن سطح این دوره از رقابت‌ها خواهیم بود.

    کاکاوند با اشاره به افتخارات اتومبیلرانان استان در رقابت‌های ترکیه، اعلام کرد: در این رقابت‌ها سه اتومبیلران استان توانستند عناوین برتر را از آن خود کنند و با حضور در این رقابت‌ها بر آمادگی خود بیفزایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم