فونیکسریمکسبهتام

مدیر‌عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان:

تاکسی‌متر در زنجان راه‌اندازی می‌شود

عصر خودرو : مدیر‌عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی سیستم تاکسی‌متر گفت: راه‌اندازی تاکسی‌متر در دستور کارسازمان تاکسیرانی زنجان قراردارد.

تاکسی‌متر در زنجان راه‌اندازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مشهود میرابی با بیان اینکه راه‌اندازی سیستم تاکسی‌متر مشکلات موجود رانندگان در زمینه تهیه پول خرد را برطرف می‌کند، اظهار داشت: این امر در سال گذشته با توجه به مشکلات پیش آمده عملیاتی نشد ولی امسال در دستور کار سازمان قرار دارد.

    وی به فعالیت ون‌ها در دو شهرک امیر‌کبیر و زیبا‌شهر اشاره و ابراز کرد: در حال حاضر 10 دستگاه ون برای فعالیت در این دو شهرک در نظر گرفته  است که در حال حاضر به صورت آزمایشی فعالیت می‌کنند.

    مدیر‌عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: فعالیت این تعداد دستگاه ون در این دو شهرک در حال بررسی است و جلسات مختلفی در این زمینه در نظر گرفته شده است.

    وی در مورد اعتراض اتوبوس‌رانان در مورد فعالیت ون‌ها در این دو محور عنوان کرد: کار کارشناسی در این زمینه در حال انجام بوده و فعالیت قطعی دستگاه‌های ون در این دو شهرک در حال بررسی است.

    میرابی ابراز کرد: بازدیدهای میدانی در این زمینه باید انجام شده و استقبال و نظر مردم در این مورد در نظر گرفته شود.

    وی خاطرنشان کرد: به منظور فعالیت ون‌های اختصاص داده شده به این شهرک‌ها باید میزان جابه‌جایی‌های ساکنان توسط این دستگاه‌ها و شرایط اتوبوس‌های فعال در این مسیرها نیز در نظر گرفته شود.

    مدیر‌عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری زنجان عنوان کرد: بهترین داور برای فعالیت ون‌ در این مسیر مردم بوده و میزان استقبال و نیاز آن‌ها به فعالیت این دستگاه‌ها باید مد نظر قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه مخالف کارشکنی درفعالیت دیگر دستگاه‌ها نظیر اتوبوس‌رانی هستیم، تصریح کرد: با اتوبوس‌رانی نیز در مورد فعالیت این ون‌ها در دو شهرک مورد نظر هماهنگی لازم انجام شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو