فونیکسریمکسبهتام

در یکصد و شصتمین جلسه شورای شهر مطرح شد

هیچ برنامه‌ای برای افزایش کرایه‌ها نداریم

عصر خودرو : در یکصد و شصتمین جلسه شورای شهر تهران مجددا بحث افزایش و یا عدم افزایش کرایه‌ها مطرح شد که در این خصوص اعضا نظرات مختلفی را مطرح کردند.

هیچ برنامه‌ای برای افزایش کرایه‌ها نداریم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، در جریان یکصد و شصتمین جلسه شورای شهر تهران، بررسی لایحه «دستورالعمل ساماندهی تاکسی‌های گردشی در شهر تهران»، در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

    عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این لایحه، اظهار داشت: مشکل تاکسی‌های گردشگری تهران بحث مهمی و باید مورد توجه قرار گیرد و این در حالی است که در سایر کشورها از تاکسی به عنوان وسیله دربستی استفاده می‌کنند.

    محسن سرخو دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با تاکید بر اینکه نبایستی خارج از دستور در خصوص افزایش نرخ کرایه‌ها صحبتی مطرح شود، تاکید کرد: اصلا از اینگونه موضوعات باید پرهیز کرد چرا که ما یک سال و در ابتدای سال افزایش کرایه‌ها را اجرا کردیم و هم‌اینکه هیچ برنامه‌ای جهت افزایش نرخ کرایه‌ها در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر نیست.

    وی گفت: چنانچه شهرداری تهران پیشنهادی در خصوص افزایش نرخ کرایه‌ها دارد می‌تواند آن را پیشنهاد داده و ما آن را بررسی خواهیم کرد.

    به گزارش فارس، پس از اظهارات سایر اعضای شورای شهر تهران در نهایت لایحه دستورالعمل ساماندهی تاکسی‌های گردشی در شهر تهران رد و این لایحه به شهرداری برگردانده شد.

    بررسی لایحه «اساسنامه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب (سهامی خاص)»، دستور بعدی یکصد و شصتمین جلسه شورای شهر تهران بود که در ادامه برخی از اعضا از جمله پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر، علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر، احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون عمرام و حمل و نقل شورای شهر و همچنین تندگویان نظرات خود را در خصوص این لایحه مطرح کردند.

    به گزارش فارس، مهدی چمران پس از اظهارات اعضای شورای شهر تهران، اظهار داشت: برای بررسی بیشتر و جمع‌بندی نظرات سایر کمیسیون‌ها بهتر است لایحه اشاره شده مجددا برگشته و در نهایت با حضور کمیسیون‌های مربوطه (نظارت و حقوقی - برنامه و بودجه - عمران و حمل و نقل)، و نماینده شهرداری لایحه اشاره شده بررسی و جمع‌بندی شود.

    وی تصریح کرد: پس از جمع‌بندی نظرات کمیسیون‌های مختلف هفته آینده مجددا لایحه اشاره شده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

    چمران با اشاره به اینکه لایحه اساسنامه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب در گذشته در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی می‌شد، گفت: چون ماهیت این لایحه حقوقی است صلاح دیده شد در کمیسیون نظارت و حقوقی بررسی شود اما می‌توان از سوابق این لایحه در کمیسیون برنامه و بودجه نیز استفاده کرد.

     پس از اظهارات اعضا و رئیس شورای شهر تهران، لایحه اساسنامه شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب جهت بررسی بیشتر و جمع‌بندی نظرات کمیسیون‌های مختلف برگشت داده شد و قرار شد هفته آینده مجددا در صحن علنی شورا مورد بررسی قرار بگیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط