فونیکسریمکسبهتام

نخستین ساختمان انحصاری پلیس راهور درسطح لرستان درازنا بهره برداری شد

عصر خودرو: طی آیینی باحضورصاحب منصبان نیروی انتظامی لرستان و مسولان شهرستانی ساختمان جدید و منحصر مرکز فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی ازنا با صرف بودجه ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

نخستین ساختمان انحصاری پلیس راهور درسطح لرستان درازنا بهره برداری شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، طی آیینی باحضورصاحب منصبان نیروی انتظامی لرستان و مسولان شهرستانی ساختمان جدید و منحصر مرکز فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی ازنا با صرف بودجه 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

    بر اساس این گزارش، سردارمحمدقنبری دراین مراسم با قدردانی ازهمه کسانی که درگذشته و حال یاری رسان  ساخت این مرکزجدید بوده اند اظهارکرد: امنیت یک موضوع عمومی و ایجاد امنیت پایدار و مطلوب محصول مشارکت مردم و نیروی انتظامی است  امنیت و سلامت دو نعمت ناشناخته درجامعه اند به مثابه استنشاق هوا که تاخلافشان ثابت نگردد قدرشان دانسته نمی شود.

    فرمانده ناجا لرستان امنیت را دراولویت کارهای یک جامعه برشمرد و گفت: ایجادامنیت نیاز به زیرساخت ها و ابزاری دارد که نیروی انتظامی بعنوان  بازوی اصلی نظام با حفظ زیرساخت های ارزشی اصولی با تامین و اجرای قانون و مقررات در خدمات رسانی روان همواره می کوشد.

    وی درادامه خاطرنشان کرد: مردم  ولی نعمتان و سرمایه های کلان اجتماعی در ایجاد امنیت خوب و مطلوب اند جا دارد خدماتی که به مردم ارائه می شود روان و درکمترین زمان صورت گیرد  لذا در همین راستا  احداث ساختمان جدید پلیس راهور ازنا که در ابعاد و اشکال نخستین درلرستان می باشد محقق شده است .

    سردارقنبری درسخنی دیگر اماکن ناجای شهرستان ازنا را نیازمند یک تحرک خواند و تصریح کرد: اماکن کنونی نیروی انتظامی ازنا قدیمی و مربوط به پیش از ادغام می باشد و ما امیدواریم پس از رفع ابهامات اسنادی  درمکانی دیگر ستادفرماندهی ناجای شهرستان احداث شود.

    درانتهای مراسم ازخدمات شایان  سرهنگ غلامعلی جودکی فرمانده انتظامی ازنا ومدیران دستگاههای  دست اندرکار ساخت این مرکز تجلیل  و درحاشیه مراسم محمدرسولی عضو شواری شهرازنا  همکاری این شورا را با اهدای زمین جهت احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان را اعلام داشت.

    قابل ذکراست  زمین این  مرکز تازه تاسیس پلیس راهور ازسوی  شورای اسلامی شهرازنا به ابعاد 1500 مترمربع اهداء  شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو