فونیکسریمکسبهتام

مهندس وحیدزاده: به مسوولیت اجتماعی خود عمل می‌کنیم

پیشتازی سایپایدک در مبارزه با قطعات تقلبی

عصر خودرو : مدیرعامل سایپایدک گفت: پیشتازی سایپایدک در عرصه مقابله با تولید و توزیع قطعات یدکی تقلبی و بی کیفیت می‌تواند نقطه شروعی برای آغاز یک حرکت بزرگ در خصوص حفاظت از جان و مال مالکان خودرو باشد.

پیشتازی سایپایدک در مبارزه با قطعات تقلبی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مهندس وحیدزاده با بیان این مطلب اظهار داشت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی خود، در زمینه جلوگیری از تولید و توزیع قطعات بی کیفیت در بازار لوازم یدکی خودرو پیشگام شده که تاکنون نتایج خوبی هم به دست آورده است.

    وی ادامه داد: حفظ جان و مال همه افرادی که از خودرو استفاده می‌کنند برای ما مهم است و اگر خدای ناکرده بر اثر استفاده از قطعات یدکی بی کیفیت مشتریان ما دچار حادثه شوند، خود را در این زمینه مسوول می‌دانیم. لذا به منظور حمایت از مشتریان، اقدامات گسترده‌ای در راستای ترویج فرهنگ استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت شرکتی و جلوگیری از تولید و توزیع قطعات تقلبی آغاز کرده‌ایم که از آن جمله می‌توان به انجام بازرسی‌های مشترک با اتاق اصناف تهران، طرح تشخیص اصالت قطعه و همچنین اقدامات حقوقی علیه متخلفین و سوء استفاده کنندگان از بسته‌بندی سایپا اشاره کرد.

    وی ادامه گفت: باید با سودجویانی که بخاطر حفظ منافع زودگذر مادی خود با ارائه قطعات تقلبی و بی کیفیت با جان مردم بازی می‌کنند قاطعانه برخورد شود. به همین منظور سایپایدک به صورت داوطلبانه همکاری‌هایی را با  مراجع مربوطه آغاز کرده است تا با تولید و توزیع کنندگان قطعات تقلبی برخورد شود.

    مدیرعامل سایپایدک افزود: پس از انجام پیگیری‌های فراوان در موارد یاد شده، گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که آمار عرضه قطعات تقلبی در بسته‌بندی سایپا با کاهش چشمگیر مواجه شده است. این اقدام سایپایدک می‌تواند در همه حوزه‌های مورد نیاز کشور به کار گرفته شود تا همه مشتریان بتوانند از این روش برای رسیدن به بهترین کالای مورد نیاز خودشان استفاده کنند.

    وی با بیان اینکه سایپایدک به عنوان یکی از شرکت‌های پیشتاز در عرصه مسوولیت‌های اجتماعی، همواره سعی دارد تا با ارائه خدمات متفاوت رضایت بیشتر مشتریان خود را فراهم آورد؛ ادامه داد: خوشبختانه برای اولین بار در صنعت خودرو، یک قدم جدی از سوی سایپایدک برای شناسایی قطعات اصلی از غیر اصلی برداشته شد و در ادامه همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با تمرکز بیشتر بر آن، مسؤولیت اجتماعی خود را در قبال مشتری به انجام برسانیم.

    وی همچنین از سایر شرکت‌های فعال در زمینه ارائه خدمات پس از فروش خودرو و قطعه سازان خواست تا در مسیر جلوگیری از تولید و توزیع قطعات تقلبی به سایپایدک بپیوندند تا با یک همکاری منسجم، جلوی سوء استفاده سودجویان گرفته شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط