فونیکسریمکسبهتام

از سوی جنرال موتورز انجام شد

کاهش تولید خودروهای کم‌فروش

عصر خودرو : جنرال موتورز به دلیل کاهش تقاضای خریداران برای خودروهای کوچک، قصد دارد تولید مدلهای شورولت سونیک و بوئیک ورانو را بیش از ۲۰ درصد کاهش دهد و حدود ۱۰۰ نفر را اخراج کند.

کاهش تولید خودروهای کم‌فروش
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، جنرال موتورز اعلام کرد تولید در کارخانه اوریون که در حومه دیترویت قرار دارد را با تقاضای مشتریان منطبق خواهد کرد و از ژوییه تا پایان سال طی چند مرحله حدود 100 نفر را اخراج می‌کند.

    اتوموتیو نیوز به نقل از منابع آگاه نوشت: مقامات این شرکت در دیدار با کارکنان این کارخانه اعلام کردند تولید از 33 خودرو در هر ساعت به حدود 26 خودرو کاهش خواهد یافت که یک کاهش 21 درصدی در میزان تولید را نشان می‌دهد.

    جنرال موتورز تولید این کارخانه را چندین بار در سال گذشته که قیمت بنزین پایین باعث گرایش مصرف کنندگان به سوی کراس اوورها و پیکاپ‌ها شد، کاهش داد.

    خودروساز شماره یک آمریکا در هر یک از ماه‌های ژانویه، مارس و آوریل در کارخانه اوریون یک هفته تعطیلی داشت. این شرکت در نوامبر اعلام کرده بود که 160 نفر را از این کارخانه اخراج می‌کند و فعالیت خط تولید را کاهش می‌دهد.

    جنرال موتورز همچنین قصد دارد نزدیک به تعطیلات چهارم ژوییه یک هفته تعطیلی داشته باشد که تعطیلات مرسوم را از دو به سه هفته افزایش می‌دهد.

    فروش سونیک در پنج ماه اول امسال 29 درصد کاهش یافت و به 29 هزار و 82 خودرو رسید و فروش ورانو با 16 درصد کاهش، 15 هزار و 279 دستگاه بود.

    فروش خودروهای جنرال موتورز تا پایان ماه مه 15 درصد کاهش یافت. جدا از اینکه مصرف کنندگان در حال حاضر علاقه زیادی به کراس اوورها نشان می‌دهند، مدلهای شوی و بوئیک قدیمی شده اند که این مسئله رقابت آنها را دشوارتر می‌کند.

    نسل کنونی سونیک حدود چهار سال است که در بازار عرضه شده است و کامپکت کروز که پرفروشترین خودروی شورولت است، حدود پنج سال قبل عرضه شد.

    شورولت قصد دارد مدل بازطراحی شده چندین خودرو از جمله سدان مالیبو و کامارو را در سه ماهه چهارم امسال و کروز را در سال آینده عرضه خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو