فونیکسریمکسبهتام

چه کسی جسارت جایگزینی کلارکسون را دارد؟

عصر خودرو : معرفی مجری جدید برنامه «تخت گاز» به گمانه‌زنی‌ها برای شناخت جانشین جرمی کلارکسون در این برنامه، پایان داد.

چه کسی جسارت جایگزینی کلارکسون را دارد؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، کریس ایوانز مجری 49 ساله تلویزیون و رادیو، که خود نیز از علاقه‌مندان پروپا قرص اتومبیل‌هاست، با امضای یک قرارداد سه ساله با شبکه دو بی‌بی‌سی، جایگزین جرمی کلارکسون در برنامه پرطرفدار «تخت گاز» شد. ایوانز که پیش از این همواره حضورش در این برنامه تلویزیونی را انکار می‌کرد، در توئیتر اعلام کرد که علاوه بر حضور در این برنامه پرطرفدار، به اجرای برنامه صبحانه خود در رادیوی بی‌بی‌سی نیز ادامه خواهد داد.

    شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی با اعلام اینکه ایوانز با گروهی جدید کار ساخت برنامه را ادامه خواهد داد، به این موضوع اشاره کرد که همکاران کلارکسون یعنی جیمز می و ریچارد هاموند نیز دیگر در این برنامه حضور نخواهند داشت. اکنون موفقیت برنامه تلویزیونی «تخت گاز» که پیش از این معمولاً در هر قسمت بیش از 5 میلیون بیننده داشت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، زیرا بسیاری موفقیت این برنامه را مرهون حضور شخص جرمی کلارکسون می‌دانند.

    کریس ایوانز در مورد انتخابش برای اجرای این برنامه گفت : «خیلی هیجان‌زده هستم، «تخت گاز» برنامه مورد علاقه من است، و توسط یک ذهن درخشان که اتومبیل‌ها را دوست دارد و می‌داند که چگونه کارش را به بهترین نحو به انجام برساند اجرا می‌شد.» او در ادامه گفت :« من تمام تلاشم را خواهم کرد که از میراث او در این برنامه پاسداری کنم و برنامه را به سمت پیشرفت سوق دهم.»
    کیم شیلینگ‌لاو، ناظر شبکه‌های 2 و 4 بی‌بی‌سی گفت :« ایوانز دانش خوبی در مورد اتومبیل‌ها دارد، اشتیاق او در این زمینه در ترکیب با خلاقیت و غیرقابل‌پیش‌بینی بودن این مجری را به بهترین گزینه برای جانشینی کلارکسون تبدیل کرده است. کریس یکی از طرفداران برنامه «تخت گاز» است وبرای دست‌اندرکاران قبلی این برنامه احترام زیادی قائل است. او ایده‌های بسیار درخشانی برای این برنامه دارد، من بی‌صبرانه منتظرم تا نتیجه کار او را ببینم.»

    تولید سری جدید برنامه «تخت گاز» طی چند هفته آینده آغاز خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۵
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        آخرین بروزرسانی ۹ ساعت پیش
        آرشیو