فونیکسریمکسبهتام

خدمات پس از فروش مطالبه جدی امروز مشتریان ایرانی

عصر خودرو : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کیفیت و تولید محصولاتی با استانداردهای جهانی از ضروریات و در واقع حلقه مفقوده صنعت خودرو است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

خدمات پس از فروش مطالبه جدی امروز مشتریان ایرانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادنیوز، ابراهیم نکو افزود : در شرایطی که در بسیاری از کشورهای پیشرفته خودروسازانی بواسطه عملکرد خوب در فروش و خدمات پس از فروش از رتبه های قابل توجهی برخوردارند و موجب جهانی شدن نام آنها شده است مشتریان و مصرف کنندگان ایرانی نیز خواهان کسب چنین خدمات با کیفیتی از سوی شرکت‌های داخلی هستند.
    او تصریح کرد :انتظار ارائه محصولاتی با کیفیت و برخوردار از خدمات پس از فروش مناسب از خودروسازان داخلی نشان از توجه مصرف کنندگان ایرانی به سمت مطلوبیت و ایده آل‌ها و مقایسه وضعیت موجود خدمات و کیفیت در ایران با محصولات خارجی است.

    او اظهار داشت : امروز خودروهایی مورد توجه مشتریان داخلی است که از استهکام ، استاندارد و خدمات پس از فروش مطلوب برخوردار باشند.
    نماینده بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : انتظار می رود همان گونه در بسیاری از کشورها موضوع خدمات پس از فروش مورد توجه جدی شرکتها و خودروسازان قرار گرفته در ایران نیز به این مساله مورد اهتمام خودروسازان داخلی قرار گیرد و بحث خدمات پس از فروش در صنعت خودرو کشورمان نهادینه شود.

    نکو با اشاره به لزوم ارتقاء فرهنگ مصرف کنندگان داخلی در خرید محصولات و مطالبه منطقی در حوزه خدمات پس از فروش تصریح کرد : امید است مصرف کنندگان ایرانی به حدی برسند که خودروهایی را از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار نیستند چه داخلی و یا خارجی را خریداری نکنند.

    او افزود : امروز مشتریان داخلی حاضرند به جهت خدمات پس از فروش مناسب خودروها و ویژگی‌های محصولی که خریداری می کنند هزینه ای مازاد بر قیمت آن پرداخت کنند البته در این وضعیت انتظار می رود که دولت در این حوزه تلاش بیشتری نموده و تولیدکنندگان و مشتریان را تشویق نماید تا شاهد تولید و عرضه محصولات قابل رقابت با خودروهای خارجی در کشور باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو