فونیکسریمکسبهتام

حادثه رانندگی درکرمانشاه۳کشته وزخمی برجای گذاشت

عصر خودرو : رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از کشته و مجروح شدن سه تن در یک حادثه رانندگی در استان کرمانشاه و نجات جان مادر باردار در منطقه چنارتوسط اورژانس خبرداد.

حادثه رانندگی درکرمانشاه۳کشته وزخمی برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، صائب مدرسی  از وقوع یک حادثه رانندگی در ساعت 11 و 17 دقیقه امروز و در مسیر سرپل ذهاب به قصرشیرین استان کرمانشاه خبر داد.

    وی افزود: در این حادثه یک دستگاه پراید و سمند با هم برخورد کردند که طی آن هر سه سرنشین دو خودرو دچار حادثه و مصدومیت شدند.

    رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: یک نفر از مصدومین در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب فوت شده و دو تن دیگر نیز به علت شدت جراحات و نیاز به اقدامات تخصصی تر توسط بالگرد اورژانس در حال انتقال به بیمارستان طالقانی کرمانشاه هستند.

    وی همچنین از انتقال یک مادر باردار توسط بالگرد اورژانس طی امروز خبر داد.

    مدرسی تصریح کرد: این مادر باردار که سه ماهه حامله بوده در منطقه چنار دچار خونریزی شده بود که باید برای اقدامات درمانی سریعا به کرمانشاه منتقل می شد.

    وی گفت: با توجه به مسافت 90 کیلومتری این روستا تا کرمانشاه ممکن بود وی در مسیر دچار مشکلات جدی شود اما خوشبختانه این اقدام توسط بالگرد اورژانس انجام و ظرف 16 دقیقه صورت گرفته و این مادر به بیمارستان طالقانی در کرمانشاه و سپس توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) برای انجام اقدامات لازم منتقل شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط