فونیکسریمکسبهتام

مدل جدید آلفا رومئو رونمایی شد

عصر خودرو: فیات کرایسلر اتوموبیل در میلان ایتالیا که زادگاه برند آلفا رومئو است، در مراسمی با حضور صدها خبرنگار و میهمان یک سدان جدید را رونمایی کرد.

مدل جدید آلفا رومئو رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، این خودروساز امیدوار است که آلفا رومئوی جدید نوید دهنده شروع رنسانس محصولاتش بویژه در آمریکا باشد.


    فیات کرایسلر اتوموبیل قصد دارد هشت محصول جدید را تا سال 2018 تحت یک برنامه هفت میلیارد دلاری برای رقابت با برندهای لوکس آلمانی مانند آئودی، ب ام و و مرسدس بنز در آمریکا و اروپا عرضه کند.

    این سدان جدید که انتظار می‌رود نامش Guilia باشد توسط سرجیو مارچیونه، مدیرعامل فیات کرایسلر اتوموبیل در موزه آلفا رومئو در میلان رونمایی شد.

    خودرو جدید رقیب سری 3 ب ام و و خانواده A4 آئودی خواهد بود و امسال روانه بازار فروش می‌شود.

    این شرکت فروش آلفا رومئو 4C را سال گذشته در آمریکا آغاز کرد اما به اندازه ای تولید می‌کند که سالانه حدود 1000 دستگاه خودرو در این کشور بفروشد.

    هدفی که این خودروساز با عرضه Guilia و خودروهای سواری و شاسی بلند دیگر دنبال می‌کند بسیار بلندپروازانه است. مارچیونه چهار برابر کردن فروش جهانی آلفا رومئو از 95 هزار دستگاه در سال 2013 به 400 هزار دستگاه در سال 2018 شامل 150 هزار دستگاه در آمریکا، کانادا و مکزیک را هدف گذاری کرده است.

    طبق پیش بینی موسسه آی اچ اس اتوموتیو، فروش آلفا از حدود 72 هزار دستگاه در سال گذشته به 216 هزار دستگاه تا سال 2018 افزایش پیدا می‌کند.

    بر اساس این گزارش، ساکنان میلان هنوز به یاد دارند که زادگاه آلفا رومئو در این شهر بوده و از شنیدن اینکه مارچیونه و فیات کرایسلر اتوموبیل قصد دارند این برند را احیا کنند، هیجان زده هستند. در حقیقت نشان آلفا رومئو شامل یک مار و صلیب بوده که نشان دو خانواده حاکم در میلان در قرن یازدهم است.

    برای میلان که قلب بانکداری، تجارت و مد در ایتالیا است، بازگرداندن آلفا رومئو به شکوه سابقش، بخشی از افتخار این برند را احیا خواهد کرد حتی اگر اکنون جزئی از شرکت فیات کرایسلر اتوموبیل باشد.

    مارچیونه با بیان اینکه بیش از 600 مهندس و تکنسین در مرکز تحقیقات و توسعه سری این شرکت در نزدیکی مودنا ایتالیا در مدت دو سال گذشته به طور انحصاری روی محصول آلفا رومئو کار کرده اند، وعده داد این برند را احیا کند و به دوران پرافتخار سابقش برگرداند.

    منتقدان به نگرانی‌ها درباره عرضه خودرو بویژه در آمریکا که آلفا از سال 1995 در آن غایب بوده است، اشاره کرده اند اما فیات کرایسلر اتوموبیل امیدوار است تا سال 2018 سالانه 150 هزار خودرو در این کشور فروش داشته باشد.

    کاهش فروش در برند مازراتی هم به نگرانیها درباره توانایی این خودروساز برای راضی نگه داشتن مشتریان در بلندمدت افزوده است. همچنین تردیدهایی درباره توانایی کافی فیات کرایسلر اتوموبیل برای رقابت با رقیبان آلمانی اش که در همه زمینه‌ها از موتور خودرو گرفته تا شبکه‌های فروش قوی هستند و در فناوریهای جدیدی مانند خودروهای متصل به اینترنت پیشتاز بوده اند، وجود دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو