فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خبر داد

نصب دستگاه‌ جی‌پی‌اس به اتوبوس‌ها

عصر خودرو : معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: برای اولین بار با نصب دستگاه جی‌پی‌اس به وسایط نقلیه عمومی همچون اتوبوس‌ها و ناوگان سوخت‌رسانی نسبت به کنترل افزایش ایمنی آنها تلاش می‌کنیم.

نصب دستگاه‌ جی‌پی‌اس به اتوبوس‌ها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، اسماعیل غلامی صبح امروز در جمع کارکنان حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل اظهار کرد: با نصب این دستگاه‌های جی‌پی‌اس دیگر نیازی نخواهد بود تا اتوبوس‌های برون شهری در پاسگاه‌ها توقف کرده و ساعت بزنند.

    وی با بیان اینکه با نصب این دستگاه هنگام عبور اتوبوس‌ها از جلوی پاسگاه‌های اطلاعات آنها به پاسگاه‌ها منتقل می‌شود، یادآور شد: با این سیستم قادر خواهیم بود تا کنترل‌ها و نظارت‌هایمان را بیش از گذشته افزایش دهیم.

    معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اساس کار سازمان حمل و نقل و راهداری را ارتقای ایمنی عبور و مرور و تردد در جاده‌ها اعلام کرد و افزود: این کار زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا تلفات جاده‌ای به حداقل رسیده و با کاهش تلفات ایمنی جاده‌ها فراهم آید.

    هیچ مشکلی در ساخت پاسگاه‌ها نداریم

    غلامی با بیان اینکه سازمان در ساخت پاسگاه‌های جدید هیچ مشکلی را نداشته و بر اساس تفاهم امضا شده با پلیس راهور ساخت پاسگاه‌های جدید بدون مشکل منابع مالی به انجام می‌رسد، عنوان کرد: ما در ستاد راهبردی اعلام کردیم که با تامین زمین و تملک آن در ساخت پاسگاه‌ها مشکلی نداریم و حتی حاضر هستیم به صورت واحدهای پیش ساخته زمینه ساخت این پاسگاه‌ها را فراهم آوریم که ساخت دو پاسگاه جدید در اردبیل نیز بدون محدودیت به انجام می‌رسد.

    این مسئول ادامه داد: در راستای افزایش ایمنی ترددها و کاهش تلفات ما در مدت سه سال توانستیم بیش از 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در نصب و راه‌اندازی سیستم نظارت تصویری و ثبت و کنترل تخلفات رانندگی را انجام دهیم به طوری که تاکنون هزار و 800 دستگاه در سطح جاده‌های کشور نصب شده است.

    معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در پایان سخنان خود از نصب 600 دستگاه جدید خبر داد و گفت: با نصب دستگاه‌های جدید کنترل الکترونیکی جاده‌ها ارتقا می‌یابد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط